שאלות נפוצות

דף הבית » שאלות נפוצות

איפה ומתי מתקיים הכנס?

הכנס מתקיים בתאריך 30.12.15 באולם הכנסים לאגו (Lago) הממוקם ברחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון. מפת הגעה

התכנסות ורישום לכנס בשעה 09:00 וסיום משוער ב-18:00.

דרכי הגעה:

  • ברכב פרטי: יש לציין בוייז מרכז LAGO
  • בתחבורה ציבורית: קווי אגד – 6 ,7,8,א’ 21, 71 ,95
  • ברכבת: תחנת משה דיין ראשון לציין

איפה חונים?

במתחם חניה חופשית לאורך כל שעות היום.

למה כדאי לי להגיע לכנס?

כנס NextCase הוא הכנס היחידי בארץ שמציג מקרי בוחן אמיתיים. ההרצאות והדוברים נבחרים בפינצטה וכל דובר יודע שמצופה ממנו לתת מידע מועיל ואפקטיבי שאורחי הכנס יוכלו ליישם לאחר מכן בעבודם.

התפיסה ההוליסטית שלנו היא שכל תחומי השיווק באינטרנט מחוברים אחד לשני ובתור מומחה בתחום, צריך להבין לפחות קצת מהכל. מהסיבה הזו כנס NextCase הוא היחידי בארץ שמקיף את כל תחומי השיווק באינטרנט וכל ההרצאות מוצגות באותו אולם – אין צורך להתלבט ולבחור.

במה הכנס הזה שונה מכנסים אחרים בתחום?

  • לא ניתן יהיה לצפות בהרצאות לאחר הכנס: בניגוד למרבית הכנסים, מי שלא יגיע לא יוכל לצפות בהרצאות מוקלטות כי כל מה שמוצג בכנס חסוי.
  • במקום הרצאות תאורטיות יוצגו מקרי בוחן אמיתיים: בכל מקרה בוחן יוצג המצב ההתחלתי, האתגרים, מה נעשה בפועל ומה היו התוצאות. כך נלמד מה עובד ומה לא.
  • רק 20 דק' להרצאה – שמים הכל על השולחן ומדברים תכלס: סיסמאות לא תשמעו, רק ניתוחים מפורטים של אנשים מנוסים שבאים מהשטח. המטרה ללמוד מטעויות.

מי אחראי על הכנס ועם מי יוצרים קשר כשיש שאלות?

את הכנס מפיקה קבוצת אנגורה מדיה משנת 2013. אנגורה מדיה כוללת מספר חברות בתחום השיווק הדיגיטלי, כגון: סרבולה שירותי כתיבת תוכן, אלפיניסט 301 סוכנות קידום אתרים ועוד. בראש הקבוצה עומד פבל ישראלסקי, מייסד הבלוג AskPavel.

במידה ויש שאלות לגבי כל נושא שקשור לכנס יש לפנות דרך הטופס ליצירת הקשר באתר.

האם יהיה מספיק זמן לנטוורקינג?

רוב אנשי השיווק בארץ מבינים כמה חשובה פעילות הנטוורקינג. הכנסים האיכותיים בארץ מאפשרים לפגוש אנשים אחרים מהתחום ולפתח שותפויות עסקיות, לחלוק טיפים ואף למצוא לקוחות חדשים. הפורמט הייחודי של NextCase בו ההרצאות הן קצרות במיוחד (20 דקות) ויש הפסקה בין כל 2-3 הרצאות, מאפשר לפנות הרבה זמן לנוורקינג ולמנוחה. אורחי הכנס יוכלו להנות מפואיה מרווח ונוח בו הם יוכלו להנות משתייה ונשנושים בזמן שהם נחים ומכירים אנשים אחרים מהתחום.

אני בא רעב, מה אוכלים?

מעבר לעוגות, נשנושים ושתייה חמה\קרה\אלכוהול לאורך כל הארוע, תוגש בצהריים גם ארוחת צהריים מפנקת לכל אורחי הכנס.

אני מחפש עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי, האם הכנס מתאים לי?

כנס NextCase הוא הזדמנות מצויינת לצורך חיפוש עבודה בשיווק דיגיטלי. בשנה שעברה חברות רבות הגיעו לכנס כאשר אחת המטרות המרכזיות שלהן היתה למצוא עובדים איכותיים.

השנה כדי להקל עליכם, הקמנו את יריד התעסוקה – אולם ענק בו חברות בתחום האינטרנט יציגו תפקידים פתוחים בארגון שלהם.

האם הכנס מתאים יותר למתחילים או מתקדמים?

בכנס ישנם 2 מסלולים: המסלול המקצועי\טכני והמסלול למנהלי שיווק (הרצאות כלליות יותר, פחות טכניות).

המיוחד בכנס NextCase הוא שההרצאות בנויות בצורת מקרה בוחן. כאשר מידע מועבר בצורה כזו, קל להבין מהן הפעולות שצריך לעשות כדי להגיע מנקודה A ל-B. מקרי הבוחן גם כוללים את התוצאה הסופית – לידים, המרות, תנועה וכו', ולכן השאלה של רמת המומחיות היא פחות רלוונטית. לפי תגובות האורחים בכנסים קודמים ניתן לומר בבטחה כי כל מי שמבין משהו בשיווק דיגיטלי ימצא ערך בתכנים שיועברו וכל אחד ימצא לפחות טיפ אחד שישפר משמעותית את הצורה שבה הוא עובד וחושב.

לאיזה קהל יעד מיועד הכנס?

  • בעלי עסקים שעושים את השיווק בעצמם: עסקים קטנים ובינוניים שלא בהכרח שוחים בכל המונחים הטכניים אבל כן מבינים שיווק באופן כללי, הכנס יעזור להיפתח לכיוונים חדשים והכרות עם כלים פרקטיים לייעול העבודה.
  • אנשי שיווק שמספקים שירותים לעסקים: מקדמי אתרים ומשווקים שעובדים בסוכנויות שיווק ומספקים שירותים לבעלי עסקים אחרים. הכנס יעזור להם לשפר את שיטות השיווק שלהם ולהיחשף למתודולוגיות חדשות שלא בהכרח ניסו.
  • אנשי שיווק שמשווקים את אתר החברה בה עובדים: אנשים שעובדים in-house במחלקת שיווק.

האם הקנייה באתר בטוחה ומה הם אמצעי התשלום?

הקנייה באתר מאובטחת לחלוטין. ההרשמה מתבצעת דרך החברה המובילה לניהול אירועים Bizzabo. טופס ההרשמה מוגן מאחורי פרוטוקול SSL, המאפשר להעביר מידע מוצפן השומר על פרטיות המשתמש.

ניתן לשלם באמצעות פייפל או במידה ואין לך – באחד מכרטיס האשראי הבאים בתוך אתר פייפל:

כרטיסי אשראי

האם יש הנחות לקבוצות או קופונים?

ההנחה היחידה שקיימת היא הכרטיס המוזל בהרשמה מוקדמת.

אילו תכנים יהיו בכנס?

בכנס יוצגו מגוון מקרי בוחן בכלל תחומי השיווק הדיגיטלי, כמה לדוגמא:
SEO, PPC, Media buying, Social marketing, Content marketing, Community management

האם ניתן לבטל את הכרטיס?

ניתן לבטל את הכרטיס תוך עד 48 שעות ממועד הרכישה ולקבל את כל הכסף בחזרה. לאחר מכן יש אפשרות רק להעביר את הכרטיס על שם אחר עד 5 ימים לפני האירוע. בכדי לבצע העברת כרטיס על שם אחר, יש לשלוח מייל באמצעות טופס יצירת הקשר באתר עם הכותרת – "העברת כרטיס על שם אחר".

המחיר נראה לי יקר, למה כדאי לי להגיע לכנס?

  • אופן חישוב התמחור – מחיר הכנס מורכב ממספר משתנים שאינם מאפשרים לנו להציע מחיר נמוך יותר. גודל ומיקום האולם שיכול להכיל 1,000 איש, רמת הקייטרינג שיהיה זמין וכמובן איכות המרצים וההרצאות בכנס.
  • אין מקום להתפשר – לטוב ביותר יש עלות ואנחנו לא מוכנים להתפשר במה שאנו מציעים לאורחי הכנס. לאחר ההצלחה הגדולה של הכנס בשנה שעברה, אנו מחוייבים לספק לפחות את אותה איכות ואף להתעלות מעליה.
  • השקעה ולא הוצאה – אנו ממליצים להסתכל על כנס NextCase בתור השקעה ולא הוצאה. הכנס מאפשר לכם ללמוד מידע יקר ערך וייחודי שמומחים וחברות גדולות במשק מוכנים לחלוק עמכם בהזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה וגם לא תהיה זמינה בשום מקום אחר (גם לא בוידאו כי אסור להקליט). הרצאות הכנס לא מפורסמות לאחריו, כך שמי שיגיע לכנס מקבל ייתרון משמעותי על המתחרים שלא יכלו להגיע. בנוסף יש לכם הזדמנות לראות ולהיראות בסביבה סופר מקצועית ורלוונטית לעולם שלכם.