איך הבאנו 35,000 נרשמים לרשימת תפוצה תוך 4 חודשים לעסק קטן

לקחנו עסק קטן עם 4 עובדים שמתמודד מול חברות ענק בענף על אותו קהל. יצרנו פרסום בעלות אפסית שהכניס בתוך 4 חודשים בלבד – 35,000 מתעניינים רלוונטיים. השתמשנו במספר כלים שכולם זמינים (בחינם או בזול מאוד) לכל בעל עסק בישראל, ובתוך כחודש מתחילת הקמפיין הטלפון התחיל לצלצל בלי הפסקה – מבול של מתעניינים שהפכו ללקוחות משלמים.

מסלול: מסלול מנהלי שיווק ודיגיטל תאריך: 30 בדצמבר 2015 שעה: 11:30 - 12:00

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני שיווק באמצעות תוכן
דני וידיסלבסקי דני וידיסלבסקי

רוצה לשמוע את ההרצאה של דני? הבטח את מקומך בכנס! (מספר המקומות מוגבל)