כיצד הכלים האוטומטיים של גוגל אדוורדס חסכו 46% בעלויות הקמפיין

כיצד שימוש נכון בכללים אוטומטיים וסקריפטים חכמים בקמפיין AdWords יחסכו לכם זמן ועלויות ניכרות וימקסמו את תוצאות הקמפיין. בואו לגלות את הפוטנציאל הכלכלי העצום הטמון בשימוש בסקריפטים ואוטומציה.

מסלול: מסלול Online Marketers תאריך: 30 בדצמבר 2015 שעה: 11:30 - 12:00

מקרה הבוחן בתחום:

פרסום ממומן
זיו גולדוסר זיו גולדוסר

רוצה לשמוע את ההרצאה של זיו? הבטח את מקומך בכנס! (מספר המקומות מוגבל)