איך יצרנו קהילה ממוקדת וגדולה בחברת B2B תוך חודשיים

תמיד תהיתם איך לעשות Content Marketing גם ב-B2B?

מקרה הבוחן הזה מתאר קמפיין שיושב על תחום בעל עניין רב ואירוע מרכזי מעורר הדים – המונדיאל. בעזרת הרצת המוצר שלנו במהלך המונדיאל ושיתוף התובנות והתוצאות, הגיעה החברה לחשיפה יוצאת דופן, להגדלת קהילת העוקבים וללקוחות חדשים. מידע נוסף על מקרה הבוחן והתהליך בפוסט הבא.

מסלול: מסלול מנהלי שיווק ודיגיטל תאריך: 30 בדצמבר 2015 שעה: 10:15 - 10:45

מקרה הבוחן בתחום:

בניית קהילה מדיה חברתית שיווק באמצעות תוכן
אפרת פניגזון אפרת פניגזון

רוצה לשמוע את ההרצאה של אפרת? הבטח את מקומך בכנס! (מספר המקומות מוגבל)