איך סקר פשוט הוליד 100,414 לידים, 2 מליון דולר בתשלומים וכותרות ב-Fortune ו-Inc?

מעל 3- מליון פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים בוחרים ב-Payoneer על מנת לקבל תשלומים מלקוחותיהם ברחבי העולם.

מחברה המוכרת כספקית תשלומים, רצינו למצב את החברה מחדש- כחברה המניעה צמיחה גלובלית, המספקת ערך מוסף לעובדים מוכשרים מכל התחומים שרוצים למנף ולהצמיח את העסק. על מנת לעשות זאת, יצרנו סקר שהפצנו בקרב לקוחותנו הקיימים, מתוך מטרה לייצר דוח שיספק סטנדרט לשכר שעתי עבור כל סוגי ההתמחות, בהתבסס על נתונים כמו רקע, גיל, השכלה ועוד.

קיבלנו מעל 20,000 תגובות לסקר שקובצו לדוח מרכזי, אותו הפצנו במספר ערוצים כגון פייסבוק, Exit Intent באתר, יח"צ, hello bar ועוד.

באמצעות הסקר אספנו מעל מאה אלף לידים חדשים מ-89 מדינות, שהובילו ל- 9,063 הרשמות חדשות וגילינו שהדיאלוג עם הלקוחות שלנו מספק לנו תוכן נהדר שיכול לשמש אותנו למטרות שיווקיות ולאיסוף לידים שלאחר מכן ניתן להמיר באמצעות CRM. את הגישה הזו אימצנו לאחר מכן גם בפניה לקהלי יעד נוספים.

מסלול: מסלול Online Marketers תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 11:30 - 12:00

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני שיווק באמצעות תוכן
ג'וני סטיל ג'וני סטיל

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo