כיצד הגדלנו מכירות במיליוני שקלים, הורדנו ב-68% את ביטולי ההזמנות ויצרנו רף חדש בנאמנות לקוחות?

קבוצת ח.י. נמצאת כבר מספר שנים בטופ מבין היבואנים והספקים המוכרים באתרי הסחר השונים בישראל. עם מחזורי מכירות שנתיים של עשרות מיליוני שקלים באתרי הסחר האלקטרוני, חיפשנו דרך לחדש, להגדיל את עוגת האינטרנט, ולקבוע רף חדש של שירות.

יצאנו במהלך שכל כולו בעיניים של חוויית הלקוח והסרת חסמים לרכישה אונליין, והגדלנו בתוך זמן קצר את המכירות ב 26%, הורדנו את אחוז ביטולי העסקאות ב- 68% , ויצרנו שיח מעניין עם הלקוחות שהפיק לנו המון מידע, וגם חיזק מאוד את נאמנות הלקוחות בשוק מסורתי עם נאמנות לקוח נמוכה.

מה למדנו מזה, ומה עושים הלאה?

מסלול: מסלול מנהלי שיווק ודיגיטל תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:15 - 10:45

מקרה הבוחן בתחום:

מדיה חברתית שיפור יחס המרה
מני דהן מני דהן

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo