איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

התחלנו את המסע בתנאים לא קלים:

  • סטארט אפ B2B עם תקציב שיווק קטן
  • שוק עם מעל 50 מתחרים, חלקם גדולים ומוכרים בהרבה
  • קושי לייצר בידול ברור ברמת המסרים מול התחרות
  • תחום שאין עליו כמעט חיפושים אורגניים כך ש-SEO פחות רלוונטי

אז איך בונים תוכנית שיווק אפקטיבית?

"נטייל" על ציר הזמן של 12 החודשים הראשונים של הסטארט אפ וננתח מספר טקטיקות וקמפיינים יחודיים שהתקיימו לאורך התקופה בתחומי ה-Growth Hacking, דיוור אלקטרוני, Content Marketing, אירועים ושיווק באמצעות וידאו, כדי להראות איך ייצרנו קפיצה תמידית בכמות הלידים והעסקאות של החברה. בכל קמפיין נרד לפרטים הקטנים ביותר כדי להבין מה גרם לו להצליח.

מסלול: מסלול Online Marketers תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:15 - 10:45

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני B2B Growth Hacking שיווק באמצעות תוכן
דורי הרפז דורי הרפז

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo