איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים

המוצר של הלקוח שלנו עוזר לאנשים ליצור אינפוגרפיקות יפות ומעוצבות. מה שעשינו היה לחקור את רגשותיהם, תשוקותיהם וצרכיהם של הלקוחות, תוך שימוש בעיצוב משכנע, וכך הצלחנו להעלות את שיעור ההמרות, ולהכפיל את ההכנסות ואת שימור הלקוחות.

"למה הקייס שלך יעניין את הקהל?"

בקייס סטאדי אדבר על פסיכולוגיית משתמשים ואסביר כיצד תוכלו להיכנס לראש הלקוחות שלכם ולעשות את אותו התהליך בארבעה שלבים.

מסלול: מסלול מנהלי שיווק ודיגיטל תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 11:30 - 12:00

מקרה הבוחן בתחום:

שיפור יחס המרה
טליה וולף טליה וולף

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo