11

מה תלמדו תכלס מכל הרצאה בכנס Next Case 2018?

יש כל כך הרבה קייס סטאדיז ביום הזה, כולם מעניינים אבל האם כולם רלוונטיים לכל אחד? איזה קייס הכי מתאים לכם? אז כדי לעזור לכם לסדר את הלו״ז ליום הזה, שאלנו את המציגים את השאלה ״למה כדאי למשתתפים לבוא לשמוע דווקא את הקייס סטאדי שלכם״, התשובות לפניכם…

איך בנינו תהליך דיגיטלי בארגון גדול באמצעות שיטת Agile

רעות עצמוני, לאומי קארד

מה בתכלס תלמדו?

  • שינוי תפיסתי של הלקוח (מחפש פשטות, מהירות, משווה מחירים)
  • הבנה שכדי להצליח, חייבים שינוי בשיטת העבודה הקיימת
  • מהי שיטת ה agile
  • איך השקנו מוצרים ותהליכים חדשים לפני השינוי ואחרי
  • תוצאות עסקיות

למה שווה לבוא לשמוע?

חברות רבות חוות אתגר משמעותי ביכולת להתאים את עצמן ביצירת תוצרים מתקדמים במהירות התגובה שאליה מצפה הלקוח והשוק. לאומי קארד עשתה שינוי מקצה לקצה בתפיסה וביכולת ההוצאה לפועל בעיקר בעולמות הדיגיטל.

איך הגענו ל-100/100 בציון המהירות של גוגל תוך 20 דקות

מת׳יו תאני, Webpals

מה בתכלס תלמדו?

רכשנו אתר בנישה מאוד תחרותית. האתר עבר מתיחת פנים טכנית ושיפר את ביצועיו מציון של קרוב ל-80 עד לציון מושלם של 100 בכלי המדידה של גוגל. האתר מפותח על בסיס wordpress, ונעזרנו בכלים חיצוניים ובמטודולוגיה סדורה על בסיס הנחיות של גוגל ובחירה מדויקת ומושכלת בבחירת התוספים שהותקנו באתר. בין הפעולות שנעשו: server configuration, שיפור תשתית האתר, שיפור איכות הקוד באתר.

למה שווה לבוא לשמוע?

הקושי להתמודד עם ציון מהירות אתר איכותית היא בעיה אמיתית שקריטית במישורים רבים, גם עבור היוזר וגם בהקשר של דירוגים במנועי החיפוש. בהרצאה אציג פתרונות אמיתיים וישומיים ואשתף כיצד התמודדנו בפועל בשורק מאוד תחרותית והצלחנו להגיע לביצועים יוצאי דופן.

איך השתמשנו בכלי דיגיטל בהתאם לשלב החיים של המותג בשנת ההקמה

הגר געש אדרי, WOW

מה בתכלס תלמדו?

המותג WOW עלה לאוויר לפני פחות משנה, בסביבה תחרותית ובלחץ לבנות מותג תוך התייחסות מאוד מהירה לROI ולסגירת מעגלי מכר. האתגר הזה חייב את מחלקת השיווק, לזוז מהר בין פלטפורמות הפרסום השונות בהתאם לצמיחה של המותג (במדדי Equity – מודעות וכד') ולשלב בצורה מאוד מהירה כלי פרסום ממירים.

למה שווה לבוא לשמוע?

זירת האיקומרס היא זירה חדשה באופן יחסי ואין בה עוד הרבה case studies לעקוב אחריהם וללמוד מהם, פה מדובר ב-case study מעניין עם הרבה נתונים ללמוד מהם.

איך פרסונליזציה שיפרה במאות אחוזים את שיעורי ההמרה בערוצי השיווק שלנו

תמר גרזון, Travelist

מה בתכלס תלמדו?

ביג דאטה ופרסונליציה, אלה Buzzwords פופולריות בשנים האחרונות, אבל האם באמת אנחנו יודעים ליישם אותן בעסקים שלנו היום?

האם באמת ניתן לשפר את הביצועים באמצעותן?

אנחנו בטרווליסט חיפשנו דרך חדשנית לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה שלנו בערוצי השיווק השונים. עד אז חיינו בעיקר בעולם של סגמנטציה או בפנייה גנרית לכלל הלקוחות. ההבנה שפניה פרסונלית תייצר חוויה ייחודית ללקוח ותביא לשיפור משמעותי בביצועים, הניעה אותנו לפיתוח טכנולוגיה ייחודית לעולם התיירות בתוך הבית. התוצאות לא אחרו להגיע ושיעורי ההמרה קפצו במאות אחוזים.

למה שווה לבוא לשמוע?

עולמות הביג דאטה ופרסונליזציה מעניינים ורלוונטיים לכולם, כאן תראו איך זה עובד, ותוכלו ללמוד שאפילו בלי שום פרט על הלקוח, אפשר לתת לו מענה מדויק לצורך, נציג לכם גם את הישום והתוצאות העסקיות. יהיה מעניין 🙂

איך הבאנו 2,000 לקוחות משלמים תוך 3 חודשים מכתבה אחת בפייסבוק

לינוי בכר, Ascarit

מה בתכלס תלמדו?

איך חברה שלא הצליחה להביא יותר מ10 לידים ביום מפרסום אונליין הגיעה תוך שלושה חודשים ובזכות כתבה אחת (עם פרסום ממומן בפייסבוק) ל:

  •  10,0000 לידים
  • עלות של 5 שח לליד
  • 2,000 לקוחות משלמים

למה שווה לבוא לשמוע?

למרות שאני רק בת 23, אני יכולה להראות לכולם איך כל אחד (ללא כוח אדם נוסף) יכול להביא מבול של לידים בכל תחום בזכות תוכן טוב + יצירה נכונה של קמפיין פייסבוק.

איך ב-3 שבועות הגדלנו מכירות ב-40% בעזרת החלפת טלוויזיה בסושיאל

טל שי, קרסו מוטורס

מה בתכלס תלמדו?

שוק הרכב מאופיין כשוק פרמיטיבי אשר מתבסס על מדיה מסורתית ככלי שיווק עיקרי. בדצמבר האחרון קיבלנו החלטה בניסאן לקחת את כל תקציב הטלוויזיה בפעילות סוף שנה ולהעבירו לפעילות סושיאל רחבה מאוד אשר כללה 17 סרטונים ורטיקאליים, מדידה מדויקת מאוד משלב המודעה ועד למכירה פיזית באולם ושימוש ב-3 כלים חדשים שנוסו לראשונה בישראל (קיבלנו ליווי מאוד צמוד מפייסבוק). הקמפיין עלה בארבעה פאנלים נפרדים עם סיקוונס, את התהליך המלא אסביר במצגת אבל התוצאה הסופית… גידול של 40 אחוז במכירות ושבירת שיאים שלא קרו מעולם בחברה.

למה שווה לבוא לשמוע?

בסופו של דבר אנשים רוצים כלים אמיתיים להגדיל את המכירות. הם רוצים לדעת איך לשפר תוצאות עסקיות ולא מעניינות אותם תאוריות. החיבור בין הדיגיטל לבין עולמות האופליין וההשפעה שלהם אחד על השני מרתקת ועל זה בדיוק אני הולך לדבר.

איך ניצחנו את ויקיפדיה והגדלנו תנועה לבלוג ב-120%

לירז פוסטן, Outbrain

מה בתכלס תלמדו?

לאחר עבודה מאומצת, בה כללנו אסטרטגיית תוכן חכמה בבלוג, ניצחנו את ויקיפדיה בביטוי תחרותי מאוד בארה״ב. אסטרטגיית התוכן, שיפור הארכטיקטורה בבלוג, ניקוי דפים וקטגוריות שאינם מועילים או מביאים תנועה ושיפור חווית המשתמש הביאו לעליה משמעותית בתנועה לבלוג והגדלה משמעותית של כ-120%.
בקייס סאטדי שלי אסביר למה חשוב לכוון כלים בין צוותים, אפרט על חשיבות התוכן לערוץ ה seo, ואסביר מדוע חשוב לתעד כל שלב בדרך כולל התנהגות גולשים. והכי חשוב- לא להתייאש

למה שווה לבוא לשמוע?

יש כאן שילוב של מספר גורמים שגרמו להצלחה, אבל בעיקר חשוב לי להעביר מסר למנהלי דיגיטל לערב יותר אנשי SEO בתיכנון התוכן ודרך הצגתו. לפעמים, הדרך הכי פשוטה, היא לא להשקיע יותר כספים ומשאבים – אלא רק להקדיש מחשבה לשיפור הקיים.

איך בניית קהילה סביב המוצר הביאה לנו Growth דו ספרתי מדי חודש

ים רגב, Zest

מה בתכלס תלמדו?

איך לעשות שימוש ביצירת קהילות וכח ההמון כדי לכבוש שווקים ולייצר נוכחות מנצחת.

למה שווה לבוא לשמוע?

הקייס שלי יתן השראה ל- 90% מהשתתפים בכנס. 50% מתוכם ירגישו יותר בטחון להיות יזמים ו-40% מתוכם יקבלו השראה לגבי איך לעשות סקייל למיזם הקיים. על ה10% הנותרים לא תהיה השפעה (אולי) כי הם לא קהל היעד של ההרצאה שלי.

איך שילשנו את רשימת הדיוור וכמות האוהדים בעמוד בצורה אורגנית

יעל תאנה שפריר, נתת קבלת!

מה בתכלס תלמדו?

  • איך להגיע לתוצאות גם בתקציב מינימלי
  • איך לעשות שימוש נכון בתוכן
  • איך יצרנו פוסטים עם חשיפה של למעלה מ-350,000 חשיפות אורגניות וקצב גדילה מטורף של עוקבים

למה שווה לבוא לשמוע?

כי גם הקטנים יכולים להצליח בגדול. צריך רק לחשוב יצירתי, לפתוח את הראש וללמוד כל הזמן.

איך הפכנו סקר למנוע שמייצר לידים, הזדמנויות, ויח"צ

עידן הרשקוביץ, Cato Networks

מה בתכלס תלמדו?

איך יצרנו סקר שהביא ל:

  • 1,600 איש ענו על הסקר
  • 57 איש ביקשו שניצור איתם קשר לדמו
  • סה"כ 42 הזדמנויות בשווי של 2.4 מליון דולר.
  • בנוסף, תוצאות הסקר המלא, היו לPR שפורסם ב15 אתרים והביא לטראפיק ולידים נוספים שהורידו את הסקר המוגמר.

למה שווה לבוא לשמוע?

יש פה פעילות הוליסטית שמכילה תוכן, יצירת לידים, יצירת הזדמנויות (OPPS), יח"צ, וטראפיק. יש הרבה מאוד פרטים קטנים שמאוד מעניינים ועוזרים להפיק את המירב מפעילות שכזו, למשל: איך לכתוב את השאלה ה-50 שתגרום לליד לבקש שיצרו איתו קשר, מה לתת בתמורה למילוי הסקר – כדי שהממלא יירצה להשאיר פרטים, ועוד מלא מידע שכולו ACTIONABLE.

איך קיצרנו את תהליך ההזמנה באפליקציה ב-25% למאות אלפי משתמשים

קרן וייזמן, סיבוס-סודקסו

מה בתכלס תלמדו?

כיום סיבוס סודקסו עובדת עם אלפי חברות מובילות במשק ומשרתת כ- 330,000 עובדים שאוכלים באמצעותה ארוחות צהריים. לרשות הלקוחות עומדת אפליקציה באמצעותה הם יכולים לבצע הזמנת שליחות, לאסוף את הארוחה ב Take away, לאתר מסעדות שמכבדות את הכרטיס בישיבה ואפילו לשלם באמצעות האפליקציה. בסיבוס עובדים כל הזמן בלנתח את התנהגות הגולשים במטרה לשפר ולייעל את התהליכים ולקצר אותם באופן משמעותי. השנה השיקו אפליקציה חדשה שיש בה פיצ'רים חדשים שמאפשרים להזמין ארוחת צהריים בקליק, לראות את ההזמנות הקודמות ולעשות משם הזמנה חוזרת, לחלוק תשלום עם חברים, לשלם באמצעות האפליקציה ולנהל צ'אט עם נציג מתוך האפליקציה.

למה שווה לבוא לשמוע?

איך הפיצ'רים שהוטמעו באפליקציה הרחיבו את מגוון הפעולות שהגולשים יכלו לבצע ואיך התהליך קוצר ושופר לרווחתם.

איך גייסנו למלכ"ר תורמים חדשים באמצעות שיווק באימייל

ניר ימיני, GreenPeace

מה בתכלס תלמדו?

גרינפיס הבינו שאימייל הוא אחד הערוצים החשובים ביותר והיום הם עושים בו שימוש מתקדם באמצעות סגמנטציה, אוטומציה ואופטימיזציה. הם מפלחים אנשים ומדוורים להם בשיטות שלא מביישות אף חברה מסחרית (והרבה מעבר לכך). ניר אומר שהדברים שהוא עושה מוגדרים על ידי אנשים בטווח שבין "גאוני" ל"מטורף לחלוטין".

למה שווה לבוא לשמוע?

כי מלכ"רים באים לעשות טוב בעולם הזה ויש להם משימה אחרת מעבר לעשיית כסף. ועדיין, מדובר בשיטה שהצליחה להכניס הרבה מאד כסף עבור מטרה טובה.

איך הפכנו לקהילה המובילה בתעשייה שלנו והוספנו 5K איש תוך חודש

שרון סברייגו, Mobilize

מה בתכלס תלמדו?

חברות רבות שופכות המון כסף על פרסום ממומן, יח״צ ושאר קמפיינים כדי להגיע לקהל שלהם ולחשוף את המוצר ללקוחות הפוטנציאלים שלהם. אצלנו במובילייז החלטנו שכל דולר או דקה שאנחנו מוציאים על שיווק צריכה לייצר ערך רב לקהל שלנו – ולכן החלטנו להקים קהילה מקצועית של מנהלי קהילות. תוך חודש וחצי השקנו קהילה וגייסנו אלפי אנשים אשר מקבלים ערך הרבה מעבר לפרסומת חד פעמית – דרך הקהילה אנחנו גם תומכים בקהל שלנו, מעניקים להם כלים ותוכן , חושפים אותם למוצר שלנו ועל הדרך גם הופכים להיות מובילי דעת קהל בתעשייה. בקייס סטאדי אתאר את הדרכים לבניית קהילה שכל מנהל שיווק, יזם או בעל עסק יכול לעשות בכמה צעדים פשוטים כדי להפוך להיות מוביל בתעשייה

למה שווה לבוא לשמוע?

כי קהילות זו הדרך האותנטית והזולה ביותר להפוך להיות המוביל בשוק.

איך הגדלנו הכנסות ב-1,700% באמצעות SEO תוך 12 חודשים

אביתר שגיא, Next Insurance

מה בתכלס תלמדו?

כסטארט אפ בתחילת דרכו, התחלנו בלהקים את התשתיות הבסיסיות ביותר לאתר, וורדפרס, עיצובים לדפים ותוכן. לאחר שגייסנו לצידנו את מקיצי החברה שייתמכו בפעילות בשלב כה מוקדם של החברה התחלנו בתהליכי האופטימיזציה שכללו שיפורים טכניים, תכנים יחודיים, טסטים רבים ושיפור כלי המדידה בהם אנחנו משתמשים. לאחר 12 חודשי פעילות אינטנסיביים, הגדלנו את ההכנסות ב 1,700%!!!

למה שווה לבוא לשמוע?

שווה לבחור בקייס סטאדי שלי מכיוון שזהו מקרה מיוחד ומעניין איך תוך פרק זמן קצת ועבודה ממוקדת על אתר חדש לחלוטין הצלחנו להגדיל הכנסות בצורה דרמטית ומשמעותית.

איך הגדלנו את המכירות של גינס ב-35% באמצעות צ'טבוטים

גבע תלם, Ripples

מה בתכלס תלמדו?

איך באמצעות צ'טבוט של פייסבוק הקמפיין של גינס הגיע ל:

  • עלייה ממוצעת של 35% במכירות גינס לעומת הקמפיין ב-2017.
  • עלייה של 600% בבר אחד שבו לא היו חגיגות ב-2017.
  • 99% מהבליינים דירגו את החוויה והפעילות ב-5/5.
  • 70% מהמשתמשים בצ'טבוט השתתפו בחידון ששילב מסרים שיווקים של גינס וכך העמיקו את הידע שלהם על המותג.
  • באמצעות שימוש במשפיענים והאשטאג ייעודי הקמפיין נחשף באינסטגרם בלבד ללמעלה מ-360,000 משתמשים.
  • מנכ"ל גינס העולמית צפה בסרטון הסיכום שלנו ונוצר קשר ישיר עם מרכז החוויה של גינס בדאבלין.

למה שווה לבוא לשמוע?

כי הוא מציג חדשנות טכנולוגית ומאוד ויזואלית (הדפסה על בירות), שימוש בכלי שיווקי (צ'טבוטים) וחיבור של השניים לכדי חווית וואו בנקודת המכירה.

איך הקטנו נטישת לקוחות משלמים עם שימוש בנתונים בגוגל אנליטיקס

בנג׳י עזריה, Cloudinary

מה בתכלס תלמדו?

מידי חודש היו נוטשים את החברה הרבה לקוחות משלמים. לאחר זיהוי הלקוחות בגוגל אנליטיקס ומעקב אחרי הפעילות שלהם, הצלחנו למצוא דפים ופעולות מסויימות שמעידות על כך שלקוח עומד לנטוש. ואז, כל מה שהיינו צריכים לעשות זה להקדים אותו ולהבין ממה הוא פחות מרוצה בשירותים שלנו ואילו תוכניות ומסלולים אפשר להציע כך שיותר יתאימו לו במטרה למנוע נטישה. הפעולות שהיו מתבצעות היו בכל התחומים בהם היה קשר עם הלקוח באתר עצמו ובמיילים.

למה שווה לבוא לשמוע?

כי תלמדו איך באמצעות איסוף וניתוח נתונים בגוגל אנליטיקס, ניתן להבין את הלקוחות שלנו, לגלות לאילו חלקים במוצר הם מתחברים יותר ולאילו פחות, לדעת על מה הם מוכנים לשלם ועל מה לא וכן הלאה. כך אפשר יהיה להתאים את המוצר, האתר, והמיילים שנשלחים אליהם ולא רק שהם לא ינטשו – הם גם יביאו את החברים!

רוצה להיחשף לאסטרטגיות הדיגיטל המובילות של 2018?

(נותרו מקומות אחרונים)

שתפו את המאמר:

Share on facebook
פייסבוק
Share on linkedin
לינקדאין
Share on whatsapp
וואצאפ
Share on email
אימייל

אל תפספסו את המכירה המוקדמת
המחירים יעלו ב-5 לאוקטובר

445 ₪

המחיר כולל:

  •   חנייה חינם
  •   ארוחת צהריים (שף)
  •   כניסה לכל ההרצאות