איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% תוך 5 חודשים? (קייס סטאדי)

איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% תוך 5 חודשים? (קייס סטאדי)

קרדיט:

כמה פעמים הגעתם למנהל או ללקוח ואמרתם: ״אנחנו חייבים להגדיל תקציב כדי לראות תוצאות טובות יותר״?

כמה פעמים הרגשתם שלקוחות או מחלקות שלא מגדילים תקציב, בתחומים ובשווקים תחרותיים, פשוט עומדים במקום ולא מצליחים להתקדם בקצב מהיר?

כמה פעמים אמרתם ״קודם כל, אני חייב לשריין תקציב לקניית קישורים!״

כמישהי שעבדה בעיקר בשווקים בינלאומיים ובתחומי הגיימינג וההימורים – לא הכרתי משהו אחר. מבחינתי, עבודה על מונחי חיפוש תחרותיים במיוחד חייבת להתחיל קודם כל מתקציבים גדולים ודשנים לתוכן ועבודת קישורים נחמדה (ואפילו נחמדה מאוד!).

אאוטבריין היא פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן והמובילה בתחום הדיסקברי: היא מגישה כ-250 מיליארד המלצות אישיות בחודש לכמיליארד משתמשים, באתרים המובילים בארץ ובעולם. אאוטבריין פונה לבעלי עסקים, לבלוגרים, לחנויות eCommerce, ולמפרסמים רבים במשק שרוצים להגיע לקהל ייחודי ולהגדיל מכירות.

אחד האתגרים בניהול תחום בחברה מונחית ביצועים הוא היעדים האגרסיביים. וכידוע, תחום קידום האתרים ואופטימיזציה למנועי החיפוש הוא לא תחום שמביא תוצאות מיידיות – דרוש כאן תכנון נכון לטווח ארוך. קל מאוד לעשות טעויות כשניגשים לבנות אסטרטגיה לאתר שמעולם לא עשו בו תהליך אופטימיזציה. מקדמים רבים נוטים ללכת לאזור הנוחות שלהם – כל אחד במה שהוא חזק בו: האחד עשוי לבחור בפן הטכני ולשים דגש על תיקון שגיאות, עמודים שבורים ושאר ירקות, האחר עשוי להתחיל לעבוד על תוכן חדש ועבודת on-site מפרכת, ויש מקדמים שיחליטו לבדוק איך מגדילים את התנועה ומהר. אך ההמלצה שלי היא קודם כל – לעצור ולחשוב.

הבעיה

יש תנועה רבה לאתר (טפו טפו,חמסה חמסה), החברה היא מותג מאוד מוכר בעולם (כניסות על שם המותג – לעמוד הבית בעיקר) אבל… יש פחות המרות מעמודים פנימיים באתר.

שנקפוץ לתוצאה?

בתוך פחות מחמישה חודשים, הצלחנו להביא לגידול של 85% בהמרות האורגניות – 

  • ללא שם מותג
  • ללא הגדלת תקציב
  • ללא קניית קישורים

רק באמצעות תוכן ועבודת צוות!

איך זה נראה?

גרף אורגני

והדרך?

כיוון שהצטרפתי לאאוטבריין רק במהלך החציון השני של השנה, לא נותר זמן רב להגיע ליעדים שנקבעו לצוות עד סוף החציון ולכן המהלכים היו צריכים לתת תוצאות חיוביות ומיידיות. היה לי חשוב להנחיל בארגון את חשיבות תחום קידום האתרים, מה אני עושה ביום-יום ואיך זה תורם לתוצאות. אאוטבריין הינה חברה גלובלית ולכן חשוב להגיע לכל משרד בעולם, עד כמה שניתן, כדי שהאפקט יהיה משמעותי.

ֿמחברים את הנקודות

יצרנו קשר עם תמיכת הלקוחות ועם מחלקת הדאטה שלנו ונתקלנו כבר בהתחלה בעניין משמעותי. גילינו שחלק מהמאמרים מביאים לנו תנועה מאוד מסוימת: ישנם מאמרים שמביאים לנו תנועה והמרות רבות, אך קהל היעד נוטש לאחר זמן מה (לקוחות ללא הבנה דיגיטלית מספקת וללא יעדים ברורים להצלחת הפעילות).

תוכן

החלטנו לשנות אסטרטגיית תוכן ולפנות לקהל יותר מתקדם יותר ובו זמנית לקדם מונחי חיפוש בנפח גבוה מאוד בארה״ב לקהל יעד שמחפש מידע התחלתי יותר. בנינו עמודים חדשים וייעודיים לאסטרטגיה החדשה שלנו וכן תיחזקנו מאמרים שמכוונים לקהל מתקדם יותר בצורה שבועית שוטפת. 

מחקר מתחרים

כדי להגיע לתוצאות טובות ומהירות, היינו צריכים להבין מה המתחרים שלנו עושים עם אותן מילות המפתח – ולעשות הכל טוב יותר!

הפצת התוכן

איך נרוויח קישורים באופן טבעי? הפעולות שעשינו גרמו לנו להרוויח קישורים בצורה טבעית לחלוטין. מטרת כל פעולה שיצרנו הייתה בראש ובראשונה ליצור תנועה (לאו דווקא אורגנית פר-אקסלנס) לעמודים ולמאמרים החדשים שבנינו.

משתמשים

האם התכנים שבנינו טובים למשתמשים שלנו? עידכנו את התכנים ושיפרנו את הנראות תוך כדי תנועה לפי מפות חום ומעקב אחר משתמשים.

וזה רק על קצה המזלג…

את היתר תצטרכו לשמוע ממני. פייס-טו-פייס.

אז מה תלמדו מהקייס שלי?

  1. איך לגרום לארגון שלם להבין את משמעות העבודה שלכם.
  2. על כוחה של עבודת צוות: אילו צוותים כדאי לאגד למטרה משותפת, שהדרך אליה תיטיב עם כל הצדדים.
  3. למה חשוב להבין לעומק מה המשתמשים רוצים לקרוא באתר שלכם?
  4. מה יותר חשוב: להגדיל המרות או להגדיל תנועה?
  5. שיעור על אסטרטגיית תוכן טובה
  6. איך משמרים תוצאות לאורך זמן?

בקייס שלי תלמדו להקשיב ולהתחבר לביזנס,להבין שלא כל תנועה היא תנועה טובה, ולא כל מקום ראשון בגוגל שווה את זמנו היקר של מקדם האתרים. חשוב לבחון אילו מהלכים נכונים עליכם להניע בתוך הארגון או מול הלקוח שלכם.

אמנם אדבר על הנעת תהליכי אופטימיזציה בתוך חברה, אך בטוחני שגם בעבודה מול לקוחות קטנים וגדולים כאחד, תוכלו ליישם את כל הדרך שעברתי.

נלמד על טכניקות SEO לבנות ונקיות במיוחד, כיצד לחשוב כמו משתמשים ולא כמו בוטים ואיך להביא תוצאות שישמחו כל בעל אתר באשר הוא ללא הגדלת תקציב.

אני מזמינה אתכם להרצאה שלי שתתקיים במסלול האסטרטגי בכנס, בכדי להיכנס לעובי הקורה וללמוד לא רק תיאוריה, אלא ממש פרקטיקה – ולהצליח בגדול!


לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים