13 טקטיקות שיווקיות ליצירת Quick Wins בשיווק B2B

13 טקטיקות שיווקיות ליצירת Quick Wins בשיווק B2B

קרדיט:

כמנהלי שיווק דיגיטלי בחברות B2B, האפשרויות הפתוחות בפנינו לפעולה הן אינסופיות. אז איך בוחרים מה לעשות? תתחילו בדברים שלא עולים לכם הרבה כסף או שהם חינמיים לחלוטין ובעלי פוטנציאל לייצר אימפקט. הנה 13 טקטיקות שעזרו לי פעמים רבות להגדיל את המודעות לחברה ולייצר לידים. 

1. ערכו סקרים

הכינו סקר אונליין בכלי ליצירת סקרים כמו Survey Monkey, בו תשאלו שאלות שבין השאר יעזרו לכם לעשות qualification ללידים. תציעו מתנה למי שממלא את הסקר, אם זה מה שיגרום לאנשים למלא אותו. שלחו את הסקר לכל הלידים שאספתם עד היום. סקר כזה ממלא שתי מטרות: התוצאות יראו לכם מי מהלידים רלוונטי אליכם, ובנוסף, תוכלו “לארוז” את תוצאות הסקר בדו”ח, שכדי להוריד אותו צריך יהיה למלא את הפרטים בדף הנחיתה. את דף הנחיתה תוכלו לקדם בכל הערוצים השיווקיים שלכם כדי למשוך לידים חדשים רלוונטיים שמתעניינים בסקר.

2. הוסיפו תיבת “הרשמו לבלוג שלנו” לכל טופס בכל דף נחיתה

רבים מהמבקרים בדפים השונים שלכם ישמחו להירשם לבלוג שלכם אם רק תציעו. כך אתם מרוויחים גישה מהירה ללידים נוספים, שבהמשך תוכלו לשלוח להם מיילים שיווקיים.

3. הוסיפו צ’אט לאתר. אמיתי אם אפשר, לא רובוט.

צ’אט מאפשר אינטראקציה מיידית עם מבקרים באתר. באמצעות הצ’אט, תוכלו גם ללמוד מהם על השאלות שמעסיקות אותם כשהם מבקרים באתר שלכם (וכך ללמוד איך לשפר אותו), וגם לייצר עוד לידים: כאשר אתם עונים לשאלות המבקרים, לעתים קרובות נוצרות הזדמנויות טובות להמיר אותם ללידים.

4. הוציאו דו”חות תקופתיים של “מצב האומה” בתחום שלכם

אנשים אוהבים לקרוא דו”חות תקופתיים שמספקים תובנות ומצביעים על מגמות בתחום. כתבו דו”ח תקופתי עם ממצאים מעניינים: תוכלו לעשות זאת באמצעות “חפירה” בנתוני השימוש במערכת שלכם, ואם אין לכם אפשרות כזאת – תחברו לגוף אחר שמסוגל לספק את הנתונים האלה. הדו”ח צריך להיות gated, כלומר ניתן להורדה רק אחרי השארת פרטים בדף נחיתה – זאת דרך מצוינת להשיג לידים חדשים.

5. ערכו השוואות שלכם מול המתחרים שלכם, בצורה שמוציאה את המוצר שלכם כעליון

אנשים גם ככה רוצים להשוות אתכם למתחרים – אז לא עדיף שהם יקראו אצלכם השוואה שאתם שולטים עליה? תעשו עבורם את העבודה ותערכו את ההשוואה – הם יאהבו את זה שאתם מקלים עליהם.

6. צרו מחשבון ROI

אם אתם משווקים מוצר שעוזר ללקוחות שלכם לשפר את ה ROI שלהם, צרו “מחשבון ROI” שבו הם יכולים להכניס את הנתונים הרלוונטיים של החברה שלהם, ולגלות בלחיצת כפתור כמה כסף המוצר שלכם יכול לחסוך להם או לעזור להם להרוויח. מעבר לכך שאתם מראים ללידים כמה המוצר שלכם יכול לעזור להם, עצם המידע שהם ממלאים במחשבון שיצרתם, נשמר אצלכם ועוזר לכם לעשות ללידים האלה quaification.

7. צרו עמוד FAQ (שאלות נפוצות)

הבינו מהן השאלות הכי נפוצות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם שואלים: דרך סקירת השאלות שנשאלות בצ’אט, מעבר על המיילים שאתם מקבלים ובירור עם אנשי המכירות מהן שאלות שהם נשאלים. ואז, צרו תוכן סביב אותן שאלות וספקו תשובות מדויקות לכל שאלה. המינימום הנדרש הוא דף FAQ (שאלות ותשובות) באתר, אך המידע שתקבלו פותח פתח גם ליצירת תוכן שיווקי רב המבוסס על שאלות אלה, שיספק ערך ללקוחות פוטנציאליים.

8. כתבו Go To Guide

אם אתם רוצים להיתפס כמובילי דעה בשוק וכחברה מקצועית בתחומה, תכתבו את מדריך ה-“Go To” של התחום שלכם – זה שמסכם את כל המידע הבסיסי והנחוץ על התחום שלכם. תקפידו לעדכנו ולהעשיר אותו כל הזמן במידע חדש, דוגמאות אמיתיות מהשוק וכו’. זאת דרך מעולה לתפוס לקוחות פוטנציאליים שעוד נמצאים בתחילת המשפך השיווקי, וליצור לעצמכם מוניטין כמומחים בתחום.

9. כתבו Buying Guide

אם המוצר או השירות שלכם הוא כזה שלפני שהלקוח קונה אותו הוא צריך לבדוק כמה פרמטרים, תכתבו אתם את המדריך המקיף לקניית מוצר מהקטגוריה שלכם. תשקיעו בקידום שלו כדי שהוא יהפוך להיות מדריך ברירת המחדל שאנשים קוראים לפני שהם מחליטים מה לקנות. וכאשר אנשים יורידו את המדריך מהאתר שלכם – הנה לכם אחלה לידים שאתם יודעים שיש להם כוונת קניה :-)

10. פרסמו סרטון וידאו אחת לחודש (לפחות)

יש אנשים שמעדיפים לצרוך תוכן בווידאו מאשר בקריאה. לדוגמה, השיקו וידאו שבועי/חודשי שבו אתם מארחים פאנל של מומחים בתחום מסוים המשיק למוצר/שירות שלכם, ומדברים על הנושאים ה”חמים” בשוק שכולם מדברים עליהם. המומחים עצמם ישווקו את הוידאו כי גם להם יש אינטרס לקדם את עצמם וכך תיווצר חשיפה משמעותית.

11. לקוח פוטנציאלי בחר פתרון מתחרה? הישארו אתו בקשר

גם אם לקוח פוטנציאלי שהייתם איתו בקשר, בחר לבסוף בפתרון של המתחרים שלכם – אל תפסיקו להיות בקשר איתו. יש עדיין סיכוי שהוא יתאכזב מהפתרון המתחרה, ואם זה יקרה – אתם רוצים להיות ב-Top of Mind שלו כדי שיזכור לבוא אליכם.

12. השתמשו בכלים של אינטיליגנציה מלאכותית

ניתן לראות היום בשיווק ניצנים של כלי אינטיליגנציה מלאכותית שיכולים לעזור לשפר תוצאות של קמפיינים שיווקיים. כך לדוגמא phrasee.co תציע לכם שורת נושא למיילים שיווקיים, או אפילו תוכן מלא למיילים שלכם, על סמך ניתוח של מיליוני מיילים ואחוזי הפתיחה שלהם, וזיהוי המוטיבים שחוזרים על עצמם במיילים שהכי הצליחו.

13. השתמשו בכלים שעושים אופטימיזציה של זמן שליחת המיילים שלכם

לתזמון המיילים השיווקיים שלכם (הימים והשעות בהם הם נשלחים לרשימת התפוצה) יש השפעה גדולה מאוד על אחוזי הפתיחה. כלים כמו Seventh Sense עושים זאת עבורכם, ועוזרים לשפר במידה רבה את אחוזי פתיחת המיילים.

מעוניינים לשמוע עוד טיפים בנושא, בצורה יותר מפורטת ומעמיקה? מוזמנים להגיע להרצאה שלי בכנס, בה אציג את הדרכים בהן הצלחנו להגדיל לידים והכנסות של אתר B2B פי 25 – תוך שנה בלבד. נתראה שם!

 


לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים