עם מה תצאו מכל קייס סטאדי ב-Next Case 2017?

עם מה תצאו מכל קייס סטאדי ב-Next Case 2017?

קרדיט:

אנחנו רואים שהעמודים הנצפים ביותר באתר הכנס הם עמודי הקייס סטאדיז, אז שאלנו כל אחד ואחת מהמרצים השנה “עם מה המשתתפים יצאו מההרצאה שלך”? התוצאות לפניכם…

בין אם נרשמתם כבר לכנס השנה או שביקרתם באחד מהכנסים הקודמים שלנו ועדיין מתלבטים, הרשימה הבאה תעזור לכם להחליט למה שווה לכם להגיע לכנס השנה.

יש כאן קייס שלא היית רוצה לפספס? לחץ על הוסף  בתוך עמוד התוכנית כדי להוסיף אותו ללו”ז שלך

המסלול האסטרטגי

כיצד הגדלנו מכירות במיליוני שקלים, הורדנו ב-68% את ביטולי ההזמנות ויצרנו רף חדש בנאמנות לקוחות?

מני דהן, קבוצת ח.י

“המקרה יתן הצצה בגובה העיניים לתוך פעילות מאוד מעניינת וחדשנית בחברה מאוד גדולה ומוכרת, שהיא במהות שלה חברת הפצה, שירות ולוגיסטיקה מסורתית. בפעילות הזו, כל רעיון כזה משפיע על כל אתרי הסחר הגדולים בישראל, לטוב ולרע. אולי זה פחות מתיישר עם הרעיון של עסק קטן שעושה משהו פשוט ויצירתי והופך לגדול, אבל זה בהחלט עשוי לתת השראה למנהלי שיווק/דיגיטל בחברות בינוניות/גדולות שגם הן מתנהלות בצורה מסורתית וקצת מיושנת (כמו רוב החברות), ולהוכיח שניתן לחצוב בקירות ולהכניס יצירתיות בארגונים האלה”.

איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

דורי הרפז, SECDO

“כל B2B משווק יודע כמה זה מאתגר להגיע לאנשים הנכונים בחברות הנכונות עם תקציב נמוך. בהרצאה אשתף מה עבד לנו בשנה האחרונה, ברמת האסטסטגית וברמה הטקטית והפרטנית, כדי שכל אדם בקהל יוכל לתרגם את זה לשוק שלו, למוצר שלו, לקהל המטרה שלו”.  

איך הכפלנו מכירות בקולקציות המיוחדות של TNT באמצעות קמפיין שיווק משפיענים

מורן זר-קצנשטיין, Honigman

“כי בני נוער הם קהל משתנה וקצב השינוי מהיר יותר מתמיד. צריך לדעת איך לדבר אליהם ואיפה לפנות אליהם. הצלחנו באמצעות חדשנות וקולקציות מיוחדות לקלוע לטעם של הצעירים ולרצון התמידי שלהם להיות מעודכנים, מקוריים ועדיין כמו כולם (ולא, אין פה סתירה). אופנה לא חייבת להיות רצינית, היא יכולה להיות כייפית ונגישה: בעולם האופנה כיום יש נטיה לעקוב אחרי טרנדים עולמיים, ואנחנו דווקא כמותג מקומי ייצרנו קולקציה עצמאית ולראשונה בישראל יצאה קולקציית קפסולה בשיתוף משפיעני רשת ומובילי דעת קהל”.

איך עזרנו להחדיר מוצר חדש לשוק האמריקאי תוך שנה באמצעות מערך שיווקי אוטומטי

רון רבינוביץ’, Activetrail

“מקרה המבחן של חברה יזמית וצעירה המעוניינת לפרוץ עם מוצר חדש לשוק זר, מביא זווית ראייה חשובה ומרעננת לעולמות השיווק במייל והשיווק האוטומטי והתאמתם לסביבה עסקית המאופיינת באי סדר וחוסר ודאות.מהפעילות פורצת הדרך שנעשתה בחברה זו ניתן לקבל תובנות משמעותיות והמשגות רבות לגבי בניית מסעות לקוח, ייעול שיטות ותהליכי עבודה, חסכון במשאבים והגדלה משמעותית של ה-ROI.כל מי שמתעניין או עוסק בשיווק ו/או דיגיטל יוכל למצוא השראה ולאמץ פתרונות שיווקיים פשוטים ליישום בעסקים מכל הגדלים והסוגים”.

איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות

לירז פוסטן, Outbrain

“בקייס שלי אראה שלא חייבים להגדיל תקציבי פרסום על מנת לשפר דירוגים/המרות (מדובר במילות מפתח מאד תחרותיות – בעיקר בחו״ל וארה״ב בפרט). הקייס מסביר בצורה מאד פשוטה למה עלינו ליצור אסטרטגיית תוכן מקיפה וטובה שקשורה לביזנס שלנו”.

איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לגידול של מאות אחוזים

פרי לוי

“הרבה ארגונים מבקשים להעמיק יכולות, תהליכים וממשקים ואינם יודעים כיצד לגשת לנושא, שגם כך נראה מאיים וכבעל סיכונים. למידה מניסיון ו-best practices יכולים בהחלט לסייע בהבנת הדרך ויותר מכך, בהבנת מה שדיגיטל יכול לעשות עבור הארגון”.

איך הגדלנו את יחס ההמרה של תוכן שיווקי מ-1% ל-22% בשינוי אחד

עמרי טופול, LogDog

“כולם מדברים על תוכן שיווקי וכיצד לקדם אותו – זה בהחלט הצעד החשוב; אך לא תמיד מדברים על האופן שבו אפשר לשפר את יחס ההמרה באופן שלא מתבסס על טכניקות אלא על הקשר וחשיבה לעומק. המקרה שלנו מציג מצב שבו יש תנועה מצויינת לעמוד, יש זמן קריאה מטורף אבל אין המרות – אז מה עושים עכשיו? איך משנים את הכיוון? התהליך שעברנו במקרה הבוחן הזה שינה את הגישה של כל פעילויות השיווק שלנו. התחום שלנו, שנחשב קשה ולעיתים משעמם, יכול להוות השראה לכל מנהלי השיווק שעדין לא עברו לשיווק מונחה לקוח”.

איך סקר פשוט הוליד 100,414 לידים, 2 מליון דולר בתשלומים וכותרות ב-Fortune ו-Inc?

ג’וני סטיל, Payoneer

“הקייס משלב טכנולוגיות וערוצי שיווק רבים: PPC, CRM, כוונת נטישה, מדיה חברתית, יחסי ציבור ו-hello bar. הסקרים שערכנו בקרב לקוחותינו מהווים תוכן מקורי שיצרנו בעצמנו, אשר פוגע בול בדיוק במה שהלקוחות שלנו רוצים לדעת. בנוסף, הקייס מראה כיצד באמצעות פיסת תוכן אחת ניתן להשיג שתי מטרות עסקיות”.

איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול

ערן שיאון, 2DO!

“חברות מוצרי צריכה רבות מתלבטות איך נכון לגשת לעולמות האיקומרס, מה התהליך הנכון, מה המבנה למימוש המומלץ ואיך לנהל את הפרויקט וכמובן לבחור את האנשים. נשמח לשתף בתובנות שלנו”.

יש כאן קייס שלא היית רוצה לפספס? לחץ על הוסף  בתוך עמוד התוכנית כדי להוסיף אותו ללו”ז שלך

המסלול הטכני

איך הבאנו סטארט-אפ B2B לגידול של פי 20 בלידים אורגניים באמצעות תוכן בלבד

עמית לביא, Marketing Envy

“אנחנו שומעים מהרבה חברות B2B טכנולוגיות שכתיבת תוכן מורכבת מדי בשבילן, שסושיאל לא עובד ושתכל’ס לחברה חדשה אין היום סיכוי להתבלט בלי להקצות תקציבים משמעותיים לשיווק. אנחנו רוצים להראות איך עדיין יש הזדמנויות משמעותיות לחברות טכנולוגיה שמוכנות להעז קצת ולפעול בצורה יותר אגרסיבית גם בעולמות ה-Inbound Marketing”.

איך מחיקת יותר מ-1000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO

מת’יו טני,  Webpals Group

“למרות שיש מי שחושב שמחיקת עמודים באתר אינה הכרחית, אימוץ גישת ה-SEO הזאת וביצוע כל אופטימיזציה אפשרית בתהליך מונטיזציה של אתר יכולים לתת לכם יתרון, בייחוד בשווקים תחרותיים. בנוסף, בהתבסס על המלצות בתחום, הבנו ששימוש ב-robots.txt כדי לחסום סריקה של עמודים מיותרים לא מביא לתוצאות מספקות. בעוד שיש לשאוף לתוכן ייחודי ברמה הגבוהה ביותר, ולהשתמש בקישורים ככוח המניע, גם on-page SEO וגם off-page SEO מתמצים בסופו של דבר בתדירות בה גוגל מגיעה לאתר שלכם ובעומק בו היא סורקת אותו. ללא SEO איכותי גם on-page וגם off-page, גוגל לא תסרוק את אתרכם בתדירות הרצויה או הנדרשת”.

איך קמפיין מבוסס דאטה הוריד את ה-CPL שלנו ב-50%

יעל קוכמן

“כי זה מקרה יוצא דופן של חברה שאינה ישראלית וכולל אנשי מרקטינג מ-6 מדינות שונות; בנוסף, זהו מקרה שבו נעשה שימוש בדאטה לצורך קמפיין תוכן, שזה נושא מעניין בפני עצמו”.

איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics

בנג’י עזריה, Plarium

“למרות הדעה הרווחת שגוגל אנליטיקס יכול לאסוף רק נתוני אונליין, הנתונים מסומפלים ולא מדוייקים, ולא ניתן לעקוב אחרי התנהגות של לקוח בודד… הצגנו בגוגל אנליטיקס את כל נתוני ה-Offline, ירדנו לרזולוציה של לקוח בודד וראינו איך השפיעו שינויים באתר לפני ואחרי, ביצענו סגמנטציה של לקוחות ושלחנו להם מיילים ב-AB טסט, הצגנו באנליטיקס משפך של: משתמשים שפתחו את המייל -> הקליקו -> נכנסו למשחק -> ביצעו רכישה, הצגנו נתונים בזמן אמת (עיכוב של שניה) ב-Google Data Studio על הנעשה באתר”.

כיצד הגדלנו הכנסות ב-55% עבור אתר ספורט מוביל באמצעות ניהול הפרסום הפרוגרמטי

מאור דוידוביץ’, Adnimation

“כי אין כמעט בכלל מקורות ידע על הנושא הזה: רוב הקונים לא יודעים איך נראית המערכת מהצד השני. אנחנו שותפים בכירים של גוגל ויכולים להראות ולשתף במערכות המתקדמות שלהם שלרוב לא חשופים אליהם , כנ”ל לגבי פייסבוק”.

איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי Wix מסוגים שונים

איתן הלמן, Wix

“אני מניח שהרבה מאוד אנשים שיהיו בקהל נתקלו בלקוחות שרוצים שהם יקדמו עבורם אתרי וויקס. היכולת לקדם אתרי וויקס מבחינת SEO הוא סוגיה חמה שצפה כל הזמן בתעשיית השיווק הדיגיטלי בארץ”.

איך הגדלנו את כמות הנרשמים ב-96% והורדנו 70% מהעבודה הידנית שמסביב

דודו ציזנר, LeAndolini Solutions

“אנחנו רואים שוב ושוב אצל לקוחות איך, גם כשיש תהליכים חכמים מאוד בשיווק ומצליחים להוזיל את עלויות גיוס הלידים – מרגע שהליד נוצר או שלקוח סוגר, לא נותנים את הדעת להמשך הטיפול בו: איך לחסוך במשאבים, לייצר חווית לקוח מעולה ועקבית ואיך, גם כשהמכירות גדלות בצורה משמעותית, להמשיך ולשרת מספר גדול של לקוחות בצורה רווחית. בתוך הפער הזה עובדים עסקים רבים ואז לא מבינים כיצד הם הצליחו להוריד את עלויות גיוס הלידים – אבל הרווחיות לא עולה. חשוב לנו להראות את הקייס סטאדי הזה כדי לתת מענה בדיוק לנקודה הזו, כדי שיותר עסקים לא רק ישווקו חכם יותר – אלא גם ישמרו על רווחיות לאורך כל השרשרת”.

איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים

טליה וולף, GetUplift

“בקייס סטאדי אדבר על פסיכולוגיית משתמשים ואסביר כיצד תוכלו להיכנס לראש הלקוחות שלכם ולעשות את אותו התהליך בארבעה שלבים”.

כיצד הבאנו מאות מתעניינים לשכונה חדשה באופקים עם קריאייטיב מנצח וקמפיין רב-ערוצי

אור פיאלקוב, Fialkov Digital

“הקייס סטאדי יראה לקהל איך לבנות קמפיין המשלב כמה ערוצי ערוצי דיגיטל שונים וכיצד לחבר בינהם ליצירת רימרקטינג חכם; ויתמקד בעיקר בנושא של הורדת עלויות הלידים והבאת מאות פניות של מתעניינים בקניית דירה בעיר מדברית מרוחקת כמו אופקים”.

יש כאן קייס שלא היית רוצה לפספס? לחץ על הוסף  בתוך עמוד התוכנית כדי להוסיף אותו ללו”ז שלך


לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים