הזמנת כרטיסים

דף הבית » הזמנת כרטיסים

נמאס לכם לשמוע הרצאות של “מומחי שיווק”? כנס הדיגיטל היחיד בישראל שמציג רק קייס סטאדיז. 

18, קייס סטאדיז, 20 דקות כל אחד, 100% פרקטיקה

 

דוברים
   

מספר המקומות מוגבל, הבטיחו גישה לקייס סטאדיז (לא יצולמו בוידאו)

 


* המחיר כולל כניסה לכל המסלולים והמתחמים ללא הגבלה וארוחת צהריים עשירה (ארוחת שף, לא קייטרינג).

מעדיף לשלם ב-Paypal?


למה מומחי שיווק דיגיטלי ממליצים?

 

 

כרמל ברן“כנס נקסט קייס השנתי הינו אחד הנכסים החשובים שקמו בשנים האחרונות בתעשיית הדיגיטל שלנו בישראל. בתקופתנו שבה עומס התכנים מורגש מאוד, ערך שמגיע בצורה של מקרי בוחן אמיתיים מהשטח שמהם אפשר ללמוד ממקור ראשון, לא יסולא מפז”

כרמל ברן, ארגון הדיגיטל הישראלי (ע”ר)

 

 

“יש מעט מאוד כנסים בארץ שאני יכולה להמליץ עליהם בפה מלא ו Next Case הוא אחד מהם. לכנס הזה מגיעים כדי ללמוד. ללמוד משהו חדש ברמה הפרקטית ולא רק בתיאוריה”

מאשה דשקוב, Digitalent

 

 

“השיטה הטובה ביותר לשפר תוצאות ולהגיע להישגים היא ללמוד מה עבד (ומה לא) עבור חברות אחרות. כמו שביום יום כאשר אני נפגשת עם אנשי שיווק אחרים אני מנסה ללמוד מהם על מתודולוגיות, אופטימזציות ורעיונות חדשים, זו גם המטרה שלי בכנסים. נקסט קייס הוא יוצא דופן בקונספט הייחודי של מקרי מבחן שמעבר להרחבת אופקים נותנים למשתתפים כלים פרקטיים להגעה ליותר לקוחות ושיפור המצב הקיים”.

 איריס שור, Oribi
 
 

שמוליק דורינבאום“גם בתור מקדם אתרים וותיק אני תמיד מרגיש שיש משהו שעוד לא הכרתי או חווייתי, נקסט קייס בין המקומות היחידים שבאמת הצליח להוכיח לי ששווה תמיד לראות עוד הרצאה אחת ממישהו שעשה משהו משהו מעניין נוסף בתחום”

שמוליק דורינבאום, VPRweb

 

 

אור פיאלקוב״כנס מרתק אשר מציג מקרים אמיתיים של חברות המפרסמות ברשתות חברתיות. הרצאות מרתקות מהאנשים שמובילים את התחומים. מומלץ לכל מי שרוצה להעשיר את הידע שלו״

אור פיאלקוב, Fialkov Digital

 

החברות המובילות לא פספסו את הכנס

 


צפו בחוויות מהכנס הקודם:

 

 

רוצה להיחשף לאסטרטגיות הדיגיטל המובילות של 2017?

שמרו לי מקום

 

אסף פז“כמי שהשתתף ב-NextCase ברצף, מאז הכנס הראשון ב-2013, אני יכול להעיד שאני מופתע כל פעם מחדש! התוכן תמיד עדכני, ממוקד (ובו בזמן מגוון) ובעיקר תכלסי ופרקטי. באירוע עצמו יש איזון מושלם בין לימודים ל-Networking והכל עם הדיוק וההפתעות שמאפיינות את העבודה של פבל”

אסף פז, Qualimatch

 

שוקי מן

“בתור מנהלי קמפיינים אסור לנו לעמוד במקום. כל הזמן צריך להביא רעיונות חדשים כדי לגבור על המתחרים, ואין כמו קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח כדי לקבל את הרעיונות הללו. בכל שנה אנחנו מגיעים לנקסט קייס כדי להתמלא ברעיונות לכל השנה, ורואים את התוצאות בשטח”

שוקי מן, LixFix