איך מחיקת יותר מ-1000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO

mathew_banner

[ההרצאה תועבר באנגלית]

המצב ההתחלתי של האתר:

אתר שבעבר היה מדורג גבוה במנועי החיפוש עם אלפי מבקרים בחודש, התחיל לצנוח בתוצאות ולאבד את הדירוג שלו.

הפעולות בהן נקטנו:

באמצעות שימוש בתוכן שעבר אופטימיזציה ל-SEO וטכניקות לאופטימיזציית קישורים נכנסים, זיהינו מעל 1000 עמודים שאותם היה צריך למחוק מהאתר. ניתחנו עמודים אלה כדי לזהות מהו הסיכון לעומת הרווח בהשארתם באתר. בכל העמודים שלהם היה ערך מבחינת SEO (טראפיק או קישורים נכנסים) לא נגענו, אך את כל היתר – מחקנו.

מצב האתר בסוף התהליך:

דירוג האתר התחיל לעלות וכעת האתר מדורג על המספר הגבוה ביותר של מילות מפתח עליהן היה מדורג מאז עלייתו לרשת, בתוך 20 התוצאות הראשונות. קצב הסריקה (crawl rate) שלו עלה, מה שאיפשר לגוגל לשפר את זמן השהיה (dwell time – תקציב הסריקה) ולהתמקד בעמודים החשובים ביותר שלנו.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

למרות שיש מי שחושב שמחיקת עמודים באתר אינה הכרחית, אימוץ גישת ה-SEO הזאת וביצוע כל אופטימיזציה אפשרית בתהליך מונטיזציה של אתר יכולים לתת לכם יתרון, בייחוד בשווקים תחרותיים. בנוסף, בהתבסס על המלצות בתחום, הבנו ששימוש ב-robots.txt כדי לחסום סריקה של עמודים מיותרים לא מביא לתוצאות מספקות.

בעוד שיש לשאוף לתוכן ייחודי ברמה הגבוהה ביותר, ולהשתמש בקישורים ככוח המניע, גם on-page SEO וגם off-page SEO מתמצים בסופו של דבר בתדירות בה גוגל מגיעה לאתר שלכם ובעומק בו היא סורקת אותו. ללא SEO איכותי גם on-page וגם off-page, גוגל לא תסרוק את אתרכם בתדירות הרצויה או הנדרשת.

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 14:00 - 14:30

מקרה הבוחן בתחום:

SEO
Matthew-Tenney-Nextcase מת’יו טני

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo