איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics

benji_banner

חברת פלאריום, שזה עתה נמכרה בכחצי מילארד דולר לחברת אריסטוקרט האוסטרלית, מפתחת משחקים אסטרטגיים עבור למעלה מ-250 מיליון שחקנים ברחבי העולם. בין המשחקים Vikings War of Clans, Stormfall Rise of Balur ועוד. ישנן הרבה מאוד פעולות שמתבצעות באתר לפני תחילת כל משחק ובסיום המשחק: הגדרות פרופיל, התחברות עם שחקנים אחרים, פעילות בקהילה, דירוג שחקנים, קריאת בלוגים ועוד; כמו גם עשרות פעולות שקורות בתוך המשחק (צד שרת): בניית מבנים, תקיפת שחקנים ומפלצות, הפקדת כסף במשחק, איסוף משאבים, קניית נשקים, הכשרת חיילים ועוד.
 
ההקבלה הקלאסית היא חיבור פעילות של לקוח שמגיע לאתר e-commerce, מסתכל על מוצרים, ואז מגיע  לחנות פיזית ומבצע רכישה:
  • איך החוויה שלו באתר (online) השפיעה על הרכישה בפועל (offline)?
  • מאיזה מקור תנועה הגיע הלקוח (PPC, social, organic, email, affiliate)?
  • השפעת פעילויות אופטימיזציה (AB test) על הסיכוי לרכישה

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

למרות הדעה הרווחת שגוגל אנליטיקס יכול לאסוף רק נתוני אונליין, הנתונים מסומפלים ולא מדוייקים, ולא ניתן לעקוב אחרי התנהגות של לקוח בודד… 
  • הצגנו בגוגל אנליטיקס את כל נתוני ה-Offline – מדובר במאות נתונים בכל שניה, והצגנו מספרים תואמים לנתונים ב-DB (עם סטייה של פחות מ-1%)
  • ירדנו לרזולוציה של לקוח בודד וראינו איך השפיעו שינויים באתר לפני ואחרי
  • ביצענו סגמנטציה של לקוחות ושלחנו להם מיילים ב-AB טסט
  • הצגנו באנליטיקס משפך של: משתמשים שפתחו את המייל -> הקליקו -> נכנסו למשחק -> ביצעו רכישה
  • הצגנו נתונים בזמן אמת (עיכוב של שניה) ב-Google Data Studio על הנעשה באתר

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 12:00 - 12:30

מקרה הבוחן בתחום:

ווב אנליטיקס
Benji Azaria בנג’י עזריה

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo