איך הבאנו סטארט-אפ B2B לגידול של פי 20 בלידים אורגניים באמצעות תוכן בלבד

amit_banner

אנחנו שומעים מדי יום על חברות שעדיין לא מאמינות שתוכן והפצה נכונה שלו יכולים לעזור להן להגיע למטרות השיווק שלהן. כאשר הסטארט-אפ Aqua Security החל לפעול, לא רק שלא היה צורך באבטחה בעולם שבו הוא פעיל אלא גם הוורטיקל עצמו היה בן שלוש שנים בלבד. אנשי מקצוע מתקדמים הבינו שעולם הקונטיינרים הווירטואליים הוא העתיד של סביבות פיתוח מורכבות בענן אבל, אנשי ה-IT והאבטחה בקושי הבינו את הצורך במוצר שיגן על סביבת הפיתוח החדשה.

אלה היו האתגרים שלנו:

  • כיצד ניתן ליצור מודעות לצורך באבטחה לקונטיינרים וירטואליים?
  • כיצד לבדל את החברה מהמתחרים שכבר קמו בסביבה, כשעוד בכלל אין לה דרישה?

הפתרון – זיהוי קהלים, תוכן נכון וגם עבודה אגרסיבית מאוד ברשתות החברתיות. בקייס שלנו נספר איך בחרנו באיזו פרסונה אנחנו רוצים להתמקד ולמה, איך יצרנו תוכן איכותי ולא מתפשר בשביל הפרסונות ומה עשה טוויטר בשבילנו. כמו כן נחלוק את אסטרטגיית התוכן שאנחנו ממליצים להתחיל איתה ואת המיקס הנכון בין תוכן ויראלי לתוכן שמיועד להפצה אורגנית.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

אנחנו שומעים מהרבה חברות B2B טכנולוגיות שכתיבת תוכן מורכבת מדי בשבילן, שסושיאל לא עובד ושתכל’ס לחברה חדשה אין היום סיכוי להתבלט בלי להקצות תקציבים משמעותיים לשיווק. אנחנו רוצים להראות איך עדיין יש הזדמנויות משמעותיות לחברות טכנולוגיה שמוכנות להעז קצת ולפעול בצורה יותר אגרסיבית גם בעולמות ה-Inbound Marketing.

הצלחתי לגרות את הסקרנות שלכם? בואו לקרוא עוד פרטים במאמר שלי.

 

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של עמית?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:15 - 10:45

מקרה הבוחן בתחום:

שיווק באמצעות תוכן
עמית לביא עמית לביא