איך הגדלנו את יחס ההמרה של תוכן שיווקי מ-1% ל-22% בשינוי אחד

omri_banner

יש לנו מאמרים בתחום “מה לעשות כשחשבון האימייל שלי נפרץ” אליהם מגיעה תנועה רבה, הקוראים נשארים בעמוד 8 דק בממוצע (כן 8 דק) הכתבה מופיעה בגוגל במיקום ראשון.

אבל… המרות להורדת האפליקציה? שבריר קטן מהתנועה.

מה עושים? מפעילים את כל הטקטיקות שידועות להגברת יחסי המרה, יש שיפור טוב אבל זה מרגיש שיש פוטנציאל אדיר שאינו ממומש ברגע אחד אני מבין שאני לא באמת מבין את הלך הרוח של הקורא. הרי הוא קורא כל מילה, מפעיל לינקים רבים במאמר ורק על ההצעה להוריד את האפליקציה שתדאג שזה לא יקרה שוב הוא לא לוחץ?

צפיתי בהקלטות של התנהגות גולשים במאמר ואז הבנתי – מי שקורא את המאמר שלי באמת נפרץ והוא לחוץ במיוחד כנראה שכל מה ש”מריח” כמו קידום פשוט לא עובר את המסננים שלו ואז הבנתי שאת ההמרה אני לא יעשה בזמן הלחוץ והמטריד הזה. חיברנו כלי שסורק את תיבת המייל וחושף מידע רגיש שיכול היה להיגנב מהחשבון – מה יותר הגיוני מזה?

בום – כמעט 22% מהגולשים מפעילים אותו ואנחנו יודעים שכאשר הקורא יסיים לטפל בחשבון נוכל לקבל את הקשב שלו ובאמצעות קמפיין דריפ אישי ובעל אופי שיחתי נוכל להמיר אותו למשתמש באפליקציה.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

כולם מדברים על תוכן שיווקי וכיצד לקדם אותו – זה בהחלט הצעד החשוב; אך לא תמיד מדברים על האופן שבו אפשר לשפר את יחס ההמרה באופן שלא מתבסס על טכניקות אלא על הקשר וחשיבה לעומק. המקרה שלנו מציג מצב שבו יש תנועה מצויינת לעמוד, יש זמן קריאה מטורף אבל אין המרות – אז מה עושים עכשיו? איך משנים את הכיוון? התהליך שעברנו במקרה הבוחן הזה שינה את הגישה של כל פעילויות השיווק שלנו. התחום שלנו, שנחשב קשה ולעיתים משעמם, יכול להוות השראה לכל מנהלי השיווק שעדין לא עברו לשיווק מונחה לקוח.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 13:30 - 14:00

מקרה הבוחן בתחום:

שיפור יחס המרה
עמרי טופול עמרי טופול

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo