איך סקר פשוט הוליד 100,414 לידים, 2 מליון דולר בתשלומים וכותרות ב-Fortune ו-Inc?

jonny_banner

[ההרצאה תועבר באנגלית]

מעל 3 מליון פרילנסרים ובעלי עסקים קטנים בוחרים ב-Payoneer על מנת לקבל תשלומים מלקוחותיהם ברחבי העולם.

מחברה המוכרת כספקית תשלומים, רצינו למצב את החברה מחדש – כחברה המניעה צמיחה גלובלית, המספקת ערך מוסף לעובדים מוכשרים מכל התחומים שרוצים למנף ולהצמיח את העסק. על מנת לעשות זאת, יצרנו סקר שהפצנו בקרב לקוחותנו הקיימים, מתוך מטרה לייצר דוח שיספק סטנדרט לשכר שעתי עבור כל סוגי ההתמחות, בהתבסס על נתונים כמו רקע, גיל, השכלה ועוד.

קיבלנו מעל 20,000 תגובות לסקר שקובצו לדוח מרכזי, אותו הפצנו במספר ערוצים כגון פייסבוק, כוונת נטישה (exit intent) באתר, יח”צ, hello bar ועוד.

באמצעות הסקר אספנו מעל מאה אלף לידים חדשים מ-89 מדינות, שהובילו ל- 9,063 הרשמות חדשות וגילינו שהדיאלוג עם הלקוחות שלנו מספק לנו תוכן נהדר שיכול לשמש אותנו למטרות שיווקיות ולאיסוף לידים שלאחר מכן ניתן להמיר באמצעות CRM. את הגישה הזו אימצנו לאחר מכן גם בפניה לקהלי יעד נוספים.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

הקייס משלב טכנולוגיות וערוצי שיווק רבים: PPC, CRM, כוונת נטישה, מדיה חברתית, יחסי ציבור ו-hello bar. הסקרים שערכנו בקרב לקוחותינו מהווים תוכן מקורי שיצרנו בעצמנו, אשר פוגע בול בדיוק במה שהלקוחות שלנו רוצים לדעת. בנוסף, הקייס מראה כיצד באמצעות פיסת תוכן אחת ניתן להשיג שתי מטרות עסקיות.

 

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של ג’וני?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 14:00 - 14:30

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני שיווק באמצעות תוכן
ג'וני סטיל ג’וני סטיל