איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

dori_banner

התחלנו את המסע בתנאים לא קלים:

  • סטארט אפ B2B עם תקציב שיווק קטן
  • שוק עם מעל 50 מתחרים, חלקם גדולים ומוכרים בהרבה
  • קושי לייצר בידול ברור ברמת המסרים מול התחרות
  • תחום שאין עליו כמעט חיפושים אורגניים כך ש-SEO פחות רלוונטי

אז איך בונים תוכנית שיווק אפקטיבית?

“נטייל” על ציר הזמן של 12 החודשים הראשונים של הסטארט אפ וננתח מספר טקטיקות וקמפיינים יחודיים שהתקיימו לאורך התקופה בתחומי ה-Growth Hacking, דיוור אלקטרוני, Content Marketing, אירועים ושיווק באמצעות וידאו, כדי להראות איך ייצרנו קפיצה תמידית בכמות הלידים והעסקאות של החברה. בכל קמפיין נרד לפרטים הקטנים ביותר כדי להבין מה גרם לו להצליח.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

הייתי באינסוף הרצאות של אנשי שיווק. אני כבר יודע לזהות מקילומטר מה מעניין ומה משעמם, מאילו הרצאות הקהל אשכרה יכול ללמוד משהו, ואילו מספקות לו עניין אבל בלי דבר קונקרטי ביד. ההרצאות שלי הן סופר פרקטיות – הקהל יוצא מהן עם דפים מלאי הערות ורעיונות.

אני רוצה ללכת הפעם על הרצאה בפורמט ייחודי שעוד לא נראה כמוהו – לייצר טיימליין גרפי של סקדו מיום ההקמה ועד היום, ולהראות על הגרף, שלב אחר שלב, את הפעולות השיווקיות הייחודיות והקמפיינים (אלה שהצליחו וגם אלה שנכשלו) שעשינו ואת התוצאות שהן הראו. זה יהיה מרתק דווקא בגלל שסקדו לא קמה עם שום יתרון לעומת עשרות המתחרות שלה בשוק, ולמרות זאת, בזכות השיווק, הצליחה להעפיל מעל כולן, באמצעות סדרת פעולות שיווקיות חכמות שהקהל יוכל ללמוד מהן המון וליישם אצלו.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 12:30 - 13:00

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני B2B Growth Hacking שיווק באמצעות תוכן
דורי הרפז דורי הרפז

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo