איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

dori_banner

התחלנו את המסע בתנאים לא קלים:

  • סטארט אפ B2B עם תקציב שיווק קטן
  • שוק עם מעל 50 מתחרים, חלקם גדולים ומוכרים בהרבה
  • קושי לייצר בידול ברור ברמת המסרים מול התחרות
  • תחום שאין עליו כמעט חיפושים אורגניים כך ש-SEO פחות רלוונטי

אז איך בונים תוכנית שיווק אפקטיבית?

“נטייל” על ציר הזמן של 12 החודשים הראשונים של הסטארט אפ וננתח מספר טקטיקות וקמפיינים יחודיים שהתקיימו לאורך התקופה בתחומי ה-Growth Hacking, דיוור אלקטרוני, Content Marketing, אירועים ושיווק באמצעות וידאו, כדי להראות איך ייצרנו קפיצה תמידית בכמות הלידים והעסקאות של החברה. בכל קמפיין נרד לפרטים הקטנים ביותר כדי להבין מה גרם לו להצליח.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

כל B2B משווק יודע כמה זה מאתגר להגיע לאנשים הנכונים בחברות הנכונות עם תקציב נמוך. בהרצאה אשתף מה עבד לנו בשנה האחרונה, ברמת האסטסטגית וברמה הטקטית והפרטנית, כדי שכל אדם בקהל יוכל לתרגם את זה לשוק שלו, למוצר שלו, לקהל המטרה שלו.  

רוצים לקבל הצצה לסוגי הטקטיקות שמשתמשים בהם ב-B2B? קראו את המאמר שלי על 13 טקטיקות שיווקיות ליצירת Quick Wins בשיווק B2B.

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של דורי?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:45 - 11:15

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני B2B Growth Hacking שיווק באמצעות תוכן
דורי הרפז דורי הרפז