איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים

הקייס יציג את מתודת העבודה באמצעותה עברה קבוצת כלמוביל לעבוד בדיגיטל “מאפס למאה”: בניית האסטרטגיה הדיגיטלית, פיתוח תשתיות, איפיון ובחירת ספקים ומדיה שיחד הביאו להשגת תוצאות מצוינות.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

הרבה ארגונים מבקשים להעמיק יכולות, תהליכים וממשקים ואינם יודעים כיצד לגשת לנושא, שגם כך נראה מאיים וכבעל סיכונים. למידה מניסיון ו-best practices יכולים בהחלט לסייע בהבנת הדרך ויותר מכך, בהבנת מה שדיגיטל יכול לעשות עבור הארגון.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 14:00 - 14:30

מקרה הבוחן בתחום:

אסטרטגיה שיווקית
פרי לוי פרי לוי

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo