איך הגדלנו את כמות הנרשמים ב-96% והורדנו 70% מהעבודה הידנית שמסביב

dudu_banner

לקוח שלנו מקיים פעמיים בשנה קמפיין גדול שבמסגרתו הוא מוכר מספר גדול של סדנאות פרונטליות בעלות ערך רב, שמהוות מעמד מכירה לתוכנית ליווי ארוכה. כאשר פגשנו את הלקוח הוא היה מותש: הוא סיים קמפיין שבמסגרתו שיווק ומכר 18 סדנאות. ניהול התהליך גזל משאבים רבים מצוות הניהול וצוות המכירות, והבלגן חגג. לקראת הקמפיין הבא הלקוח רצה להכפיל את כמות הלקוחות ולהגדיל ב-66% את מספר הסדנאות והיה ברור שחייבים לנהל את התהליך בצורה כמה שיותר אוטומטית כדי שהמערכת לא תקרוס.

הקמנו עבור הלקוח מערך לניהול מכירה של מספר גדול של סדנאות במקביל בצורה אוטומטית כך שהוספה של סדנה חדשה כרוכה בעבודה כמעט אפסית ואין תקורה של עבודה ידנית בכלל. כל הנתונים על המתעניינים התנקזו בצורה מדויקת ואוטומטית לצוות המכירות עבור פולואפים, ותהליכי אוטומציה עודדו את הלקוחות לרכוש בצורה עצמאית. העבודה הידנית סביב ניהול הלידים ירדה לאפס כך שניתן היה לשווק למספר גדול יותר של לידים. 

התוצאה: מספר המכירות בקמפיין עלה ב-96% והעבודה הידנית ירדה ב-70%.

לקראת הקמפיין הבא שמתקיים בימים אלו הוגדר יעד של הכפלת המכירות יחסית לקמפיין הקודם וצמצום נוסף של העבודה הידנית ע”י טיפול אוטומטי בביטולים ושינויים (בהפקת הלקחים מהקמפיין הקודם זוהה שכאן נשארה עבודה ידנית). כרגע אנחנו ברבע הקמפיין (מסתיים באמצע יולי) ועומדים ב-30% מיעד המכירות כאשר כל התהליך מנוהל ע”י אוטומציה עבור צוות המכירות והשיווק. זה מסוג התהליכים שגורמים ללקוח לרצות לשווק הרבה ולהביא הרבה לידים – כי כמות העבודה הידנית על כל ליד חדש היא אפסית, וכל הלידים מקבלים את המסרים המדויקים ברמה הכי פרסונלית.
את התהליך הזה אנחנו משכפלים בימים אלו אצל לקוחות נוספים כדי להפחית את התקורה הניהולית סביב כל לקוח ולהעלות שווי לקוח לאחר סגירה.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

אנחנו רואים שוב ושוב אצל לקוחות איך, גם כשיש תהליכים חכמים מאוד בשיווק ומצליחים להוזיל את עלויות גיוס הלידים – מרגע שהליד נוצר או שלקוח סוגר, לא נותנים את הדעת להמשך הטיפול בו: איך לחסוך במשאבים, לייצר חווית לקוח מעולה ועקבית ואיך, גם כשהמכירות גדלות בצורה משמעותית, להמשיך ולשרת מספר גדול של לקוחות בצורה רווחית.
בתוך הפער הזה עובדים עסקים רבים ואז לא מבינים כיצד הם הצליחו להוריד את עלויות גיוס הלידים – אבל הרווחיות לא עולה. חשוב לנו להראות את הקייס סטאדי הזה כדי לתת מענה בדיוק לנקודה הזו, כדי שיותר עסקים לא רק ישווקו חכם יותר – אלא גם ישמרו על רווחיות לאורך כל השרשרת.

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:45 - 11:30

מקרה הבוחן בתחום:

שיפור יחס המרה אסטרטגיה שיווקית
דודו ציזנר

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo