כיצד הגדלנו מכירות במיליוני שקלים, הורדנו ב-68% את ביטולי ההזמנות ויצרנו רף חדש בנאמנות לקוחות?

meni_banner

קבוצת ח.י. נמצאת כבר מספר שנים בטופ מבין היבואנים והספקים המוכרים באתרי הסחר השונים בישראל. עם מחזורי מכירות שנתיים של עשרות מיליוני שקלים באתרי הסחר האלקטרוני, חיפשנו דרך לחדש, להגדיל את עוגת האינטרנט, ולקבוע רף חדש של שירות.

יצאנו במהלך שכל כולו בעיניים של חוויית הלקוח והסרת חסמים לרכישה אונליין, והגדלנו בתוך זמן קצר את המכירות ב-39%, הורדנו את אחוז ביטולי העסקאות ב- 68% , ויצרנו שיח מעניין עם הלקוחות שהפיק לנו המון מידע, וגם חיזק מאוד את נאמנות הלקוחות בשוק מסורתי עם נאמנות לקוח נמוכה.

מה למדנו מזה, ומה עושים הלאה?

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

המקרה יתן הצצה בגובה העיניים לתוך פעילות מאוד מעניינת וחדשנית בחברה מאוד גדולה ומוכרת, שהיא במהות שלה חברת הפצה, שירות ולוגיסטיקה מסורתית. בפעילות הזו, כל רעיון כזה משפיע על כל אתרי הסחר הגדולים בישראל, לטוב ולרע. אולי זה פחות מתיישר עם הרעיון של עסק קטן שעושה משהו פשוט ויצירתי והופך לגדול, אבל זה בהחלט עשוי לתת השראה למנהלי שיווק/דיגיטל בחברות בינוניות/גדולות שגם הן מתנהלות בצורה מסורתית וקצת מיושנת (כמו רוב החברות), ולהוכיח שניתן לחצוב בקירות ולהכניס יצירתיות בארגונים האלה.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:15 - 10:45

מקרה הבוחן בתחום:

מדיה חברתית שיפור יחס המרה eCommerce
מני דהן מני דהן

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo