איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול

eran_banner

שטראוס קפה הינה חברת הקפה של קבוצת שטראוס והיא נמנית עם ארבע חברות הקפה הגדולות בעולם. לפני כשנה וחצי, כחלק מתהליך בניית המותג קפה עלית בישראל וההתמקדות בתחומי האיכות והתשוקה לקפה, ליוויתי את השקת פלטפורמת האיקומרס העצמאית של עלית קפה. בניית הפעילות נעשתה בצורה מדרגית תוך שיתוף פעולה עם חברות רבות במשק הישראלי ושמירה קפדנית על חוויית הצרכן. המכירה הישירה לצרכנים היא יוזמה ייחודית יחסית בנוף חברות מוצרי הצריכה בישראל ובעולם.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

חברות מוצרי צריכה רבות מתלבטות איך נכון לגשת לעולמות האיקומרס, מה התהליך הנכון, מה המבנה למימוש המומלץ ואיך לנהל את הקמת הפרויקט ואת הפעילות לאחר עליה לאוויר. אשמח לשתף בתובנות שלנו.

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של ערן?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 16:00 - 16:30

מקרה הבוחן בתחום:

eCommerce
ערן שיאון ערן שיאון