איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול

elad_banner

שטראוס קפה הינה חברת הקפה של קבוצת שטראוס והיא נמנית עם ארבע חברות הקפה הגדולות בעולם. לפני כשנה וחצי, כחלק מתהליך בניית המותג קפה עלית בישראל וההתמקדות בתחומי האיכות והתשוקה לקפה, השקנו פלטפורמת איקומרס עצמאית תוך דגש על חווית צרכן. בניית הפעילות נעשתה בצורה מדרגית תוך שיתוף פעולה עם חברות רבות במשק הישראלי, קטנות וגדולות, והינה ייחודית יחסית בנוף חברות מוצרי הצריכה בישראל ובכלל.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

חברות מוצרי צריכה רבות מתלבטות איך נכון לגשת לעולמות האיקומרס, מה התהליך הנכון, מה המבנה למימוש המומלץ ואיך לנהל את הפרויקט וכמובן לבחור את האנשים. נשמח לשתף בתובנות שלנו.

 

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של אלעד?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 16:00 - 16:30

מקרה הבוחן בתחום:

eCommerce
אלעד רביב אלעד רביד