איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות

liraz_banner

אחד האתגרים הגדולים בחברה ידועה כמו אאוטבריין הוא הצלחה בהמרה אורגנית שאינה קשורה בשם המותג. לפני תחילת עבודת האופטימיזציה, סך כל ההמרות האורגניות (ללא שם מותג) היוו כ-27 אחוזים מסך פעילות הערוץ האורגני.
ללא הגדלת תקציב פרסום כלל, איגדנו צוותים מובילים באאוטבריין בארץ ובעולם ויצרנו את הפעולות הבאות:

  1. אופטימיזציה לדפי הנחיתה – עדכוני התוכן באופן רציף במעקב אחר התנהגות גולשים באמצעות מפות חום והקלקות
  2. שינוי אסטרטגי בפניה לקהל היעד ופניה לקהל יותר מתקדם בשיווק
  3. הגדלת מודעות בחברת אאוטבריין על כלל עובדיה על חשיבות הערוץ וכיצד הם יכולים להירתם להצלחה
  4. צוות תמיכת לקוחות – שליחת הלקוחות לדפי נחיתה יעודיים המעודדים שיתוף בסושיאל. בדרך זו גם עזרנו לצמצם פניות לשירות לקוחות על ידי תוכן.
  5. צוות מדיה חברתית – יצירת אסטרטגיה יעודית לכל ערוץ חברתי ושיתוף דפים מובילים
  6. יצרנו דיוורים יעודיים לתנועה שהופקה כתוצאה מהפעילות והובלנו את הלקוחות לפרסום בפלטפורמת של אאוטבריין.
  7. צוות פרסום במנועי חיפוש – קידום דפי נחיתה מותאמים למודעות ושיפור quality score
  8. פרסום והפצת העמודים בפלטפורמה של אאוטבריין – דבר שיצר שיתופים אורגניים והמרות מיידיות
    ועוד…

התוצאה: עליה חדה בדירוגים, הרווחנו שיתופים אורגניים (מה שגרם להמון אתרים לקשר אלינו בצורה טבעית) ובסוף השנה הגענו לנתח של 50 אחוזים המרות אורגניות (ללא המרות על שם מותג).

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

בקייס שלי אראה שלא חייבים להגדיל תקציבי פרסום על מנת לשפר דירוגים/המרות (מדובר במילות מפתח מאד תחרותיות – בעיקר בחו״ל וארה״ב בפרט). הקייס מסביר בצורה מאד פשוטה למה עלינו ליצור אסטרטגיית תוכן מקיפה וטובה שקשורה לביזנס שלנו.

סקרנתי אתכם? קראו עוד פרטים על הקייס בפוסט שפרסמתי בבלוג.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 10:45 - 11:30

מקרה הבוחן בתחום:

מדיה חברתית שיפור יחס המרה SEO
לירז פוסטן רחמין לירז פוסטן

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo