איך הכפלנו את כמות הרשימות, המכירות והשימוש במוצר על ידי שימוש בטריגרים רגשיים

talia_banner

[ההרצאה תועבר באנגלית]

המוצר של הלקוח שלנו עוזר לאנשים ליצור אינפוגרפיקות יפות ומעוצבות. מה שעשינו היה לחקור את רגשותיהם, תשוקותיהם וצרכיהם של הלקוחות, תוך שימוש בעיצוב משכנע, וכך הצלחנו להעלות את שיעור ההמרות, ולהכפיל את ההכנסות ואת שימור הלקוחות.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

בקייס סטאדי אדבר על פסיכולוגיית משתמשים ואסביר כיצד תוכלו להיכנס לראש הלקוחות שלכם ולעשות את אותו התהליך בארבעה שלבים.

 

רוצה לבוא לשמוע את הקייס סטאדי של טליה?

לא יתפרסם אחרי הכנס בשום מקום

מחירים והרשמה

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 15:30 - 16:00

מקרה הבוחן בתחום:

שיפור יחס המרה
טליה וולף טליה וולף