איך קמפיין מבוסס דאטה הוריד את ה-CPL שלנו ב-50%

yael_banner

בעשר השנים האחרונות תפס התוכן מקום מרכזי בכל אסטרטגיית שיווק. היום, כל חברה שמכבדת את עצמה משקיעה בתוכן על מנת לייצר ערך עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלה, להגדיל את התנועה לאתר ולהמיר תנועה ללידים וללקוחות משלמים.

אם בעבר מנהלי שיווק ודיגיטל התקשו לשכנע את ההנהלה הבכירה שיש צורך להשקיע בתוכן, הרי שהיום זה כבר ברור. אבל דווקא המצב הזה, בו לא רק אתם משקיעים בתוכן אלא גם כל המתחרים שלכם, מציב אתגר חדש: איך תוכלו לבדל את עצמכם מול מתחרים ומול ים התוכן שהלקוחות שלכם נתקלים בו? ואיך תעשו את זה מבלי להגדיל את תקציב השיווק שלכם?

בתפקידי כראש תחום התוכן וה-Inbound Marketing בחברת Teradata Marketing Applications הובלתי קמפיין תוכן מבוסס דאטה שהוביל לכמות גדולה של לידים איכותיים במחיר שהיה נמוך בכ-50% ממחיר ממוצע של ליד בקמפיינים אחרים שצוות המרקטינג הוביל באותה השנה. במקביל, הקמפיין תרם לביסוס החברה שלנו כמובילה בתחום המובייל, בו היינו חדשים יחסית, והתפרסם במעל ל-27 אתרים בעולם.

בכנס אחשוף כיצד חשבנו על המהלך, מה היו הצעדים שעשינו ומה היו התוצאות, וכן טיפים לאיך תובילו מהלך תוכן מבוסס דאטה בחברה שלכם.

“למה מקרה הבוחן שלך יעניין את הקהל?”

כי זה מקרה יוצא דופן של חברה שאינה ישראלית וכולל אנשי מרקטינג מ-6 מדינות שונות; בנוסף, זהו מקרה שבו נעשה שימוש בדאטה לצורך קמפיין תוכן, שזה נושא מעניין בפני עצמו.

מסלול: המסלול הטכני (סוכנויות, אנשי Hands on מתקדמים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 11:30 - 12:00

מקרה הבוחן בתחום:

שיווק באמצעות תוכן
יעל קוכמן יעל קוכמן

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo