איך עזרנו להחדיר מוצר חדש לשוק האמריקאי תוך שנה באמצעות מערך שיווקי אוטומטי

ron_banner

בובה דיגיטל היא סוכנות מבית אקטיב טרייל המתמחה בעולמות הדיוור האלקטרוני, אוטומציית שיווק (Marketing Automation) ובבניית מסע לקוח (Customer Journey) על כל היבטיו: ממאמצי הבאת הלקוח, דרך יצירת הליד, שיפור ההמרה, שימור והעלאת שוויו והארכת זמן חייו.

לאחר סיבוב גיוס הכספים הראשון שלה, חברת סטארט-אפ הצטרפה למאגר לקוחותינו במטרה לחדור לשוק האמריקאי עם מוצר חדש. האתגרים שניצבו בפנינו היו רבים: תקציבים מוגבלים, לוחות זמנים צפופים, היעדר מיקוד, כוח אדם מצומצם, סדרי עדיפויות ועוד. 

אך בתוך שנה הצלחנו להחדיר את המוצר לשוק האמריקאי, למקסם את ה-ROI של החברה, להעביר את מערך השיווק שלה לאוטומט וכפועל יוצא, לייעל את כל תהליכי העבודה ולהביא ערך רב למשקיעים והצלחה גורפת בסיבוב גיוס כספים נוסף.

“למה הקייס שלך יעניין את הקהל?”

מקרה המבחן של חברה יזמית וצעירה המעוניינת לפרוץ עם מוצר חדש לשוק זר, מביא זווית ראייה חשובה ומרעננת לעולמות השיווק במייל והשיווק האוטומטי והתאמתם לסביבה עסקית המאופיינת באי סדר וחוסר ודאות.

מהפעילות פורצת הדרך שנעשתה בחברה זו ניתן לקבל תובנות משמעותיות והמשגות רבות לגבי בניית מסעות לקוח, ייעול שיטות ותהליכי עבודה, חסכון במשאבים והגדלה משמעותית של ה-ROI.

כל מי שמתעניין או עוסק בשיווק ו/או דיגיטל יוכל למצוא השראה ולאמץ פתרונות שיווקיים פשוטים ליישום בעסקים מכל הגדלים והסוגים.

מסלול: המסלול האסטרטגי (מנהלי שיווק ודיגיטל, בעלי עסקים) תאריך: 6 בדצמבר 2017 שעה: 12:00 - 12:30

מקרה הבוחן בתחום:

דיוור אלקטרוני אוטומציית שיווק
Ron Rabinowicz רון רבינוביץ’

הקייס הזה יוצג לראשונה בכנס, רוצה לתפוס מקום?

Powered by Bizzabo