מה זה נקסט קייס?

יום שכולו פאן וערך אינסופי! 18 אנשי דיגיטל הולכים לשתף אותך ב-18 קייס סטאדיז מעשירים באורך 20 דקות בנושא שיווק דיגיטלי. מה האינטרס שלהם? חשיפה ורצון לעזור. מה האינטרס שלך? להימנע מטעויות שיעלו לך זמן וכסף. מאז שהתחלנו עם נקסט קייס בשנת 2013, הכנס גדל מדי שנה ומושך אליו 1,200+ אנשי דיגיטל מכל קצוות התעשייה – סטארט אפים, ארגונים, אייג'נסיס, חברות מדיה ועסקים קטנים. אז נראה אותך השנה? 😉

5 סיבות למה כדאי להגיע לכנס

1

כנס שיש בו רק קייס סטאדיז

כל מרצה יציג בתורו קייס סטאדי באורך 20 דקות – מה היה המצב ההתחלתי, מה הפעולות שעשה ומה הייתה התוצאה הסופית.

2

שמים הכל על השולחן

לא מדברים באוויר, רק ניתוחים של אנשים מנוסים שבאים מהשטח. המטרה היא ללמוד מהניסיון כדי להבין מה עובד ומה לא.

3

הטרנדים והכלים הכי חדשים

אנחנו לא רוצים לבזבז לך זמן – מתוך 100+ בחרנו רק את 18 הקייס סטאדיז הכי מעניינים שיביאו מקסימום ערך.

4

כל אחד יכול למצוא נושא רלוונטי

PPC ,SEO, CRO, ווב אנליטיקס, שיווק באמצעות תוכן ועוד, – כדי שכל אחד ימצא את המידע שמעניין אותו.

5

האוכל הכי טוב + מסאז׳ים

כן כן, יש עמדת מסאז׳ים לאורחים כדי לפנק עד הסוף, ואין בכנס קייטרינג, על האוכל מופקד שף מכובד (פרטים)

שאלות נפוצות

הכנס מתקיים בתאריך 26.12.18 באולם הכנסים לאגו (Lago) הממוקם ברחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון. התכנסות ורישום לכנס בשעה 09:00 וסיום משוער ב-17:00.

במקום קיימת חנייה חופשית בצמוד למתחם יס פלאנט. לחץ על התמונה משל המפה כדי להגדיל.

כנס Next Case הוא הכנס היחידי בארץ שמציג מקרי בוחן אמיתיים. ההרצאות והדוברים נבחרים בפינצטה וכל דובר יודע שמצופה ממנו לתת מידע מועיל ואפקטיבי שאורחי הכנס יוכלו ליישם לאחר מכן בעבודם.

התפיסה ההוליסטית שלנו היא שכל תחומי השיווק באינטרנט מחוברים אחד לשני ובתור מומחה בתחום, צריך להבין לפחות קצת מהכל. מהסיבה הזו כנס Next Case הוא היחידי בארץ שמקיף את כל תחומי השיווק באינטרנט וכל ההרצאות מוצגות באותו אולם – אין צורך להתלבט ולבחור.

  • לא ניתן יהיה לצפות בהרצאות לאחר הכנס: בניגוד למרבית הכנסים, מי שלא יגיע לא יוכל לצפות בהרצאות מוקלטות כי כל מה שמוצג בכנס חסוי.
  • במקום הרצאות תאורטיות יוצגו מקרי בוחן אמיתיים: בכל מקרה בוחן יוצג המצב ההתחלתי, האתגרים, מה נעשה בפועל ומה היו התוצאות. כך נלמד מה עובד ומה לא.
  • שמים הכל על השולחן ומדברים תכל’ס: סיסמאות לא תשמעו, רק ניתוחים מפורטים של אנשים מנוסים שבאים מהשטח, במטרה ללמוד מטעויות.

את הכנס מפיקה קבוצת אנגורה מדיה משנת 2013. אנגורה מדיה מספקת מספר שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי לעסקים בשוק הישראלי והבינלאומי – כתיבת תוכן, קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, בניית אתרי וורדפרס ועוד. בראש הקבוצה עומד פבל ישראלסקי, מייסד בלוג קידום אתרים AskPavel.

במקרה שיש לכם שאלות לגבי כל נושא שקשור לכנס יש לפנות דרך הטופס ליצירת הקשר באתר.

רוב אנשי השיווק בארץ מבינים כמה חשובה פעילות הנטוורקינג. הכנסים האיכותיים בארץ מאפשרים לפגוש אנשים אחרים מהתחום ולפתח שותפויות עסקיות, לחלוק טיפים ואף למצוא לקוחות חדשים. הפורמט הייחודי של Next Case בו ההרצאות הן קצרות במיוחד (20 דקות) ויש הפסקה בין כל 2-3 הרצאות, מאפשר לפנות הרבה זמן לנטוורקינג ולמנוחה. אורחי הכנס יוכלו להנות מפואיה מרווח ונוח בו הם יוכלו להנות משתייה ונשנושים בזמן שהם נחים ומכירים אנשים אחרים מהתחום.

מעבר לעוגות, נשנושים ומשקאות חמים וקרים לאורך כל הארוע, תוגש בצהריים גם ארוחת צהריים חמה ומפנקת לכל אורחי הכנס. לא תמצאו אצלנו קייטרינג, על האוכל מופקד אלכס זובקה – אחד השפים המובילים בארץ שעבד במסעדת ״פסיפיק״ במלון קראון פלזה בתל אביב.

הכשרות היא בהשגחת הרבנות הראשית ראשון לציון. ניתן לקבל מנה טבעונית בארוחת הצהריים אך חשוב לעדכן אותנו על כך מראש כדי שנזמין את הכמות המתאימה לפני הארוע.

כנס Next Case הוא הזדמנות מצויינת לחיפוש עבודה בענף השיווק הדיגיטלי. שנה שעברה חברות רבות הגיעו לכנס כדי לחפש עובדים איכותיים לתפקידי מפתח. בנוסף, חברת Webpals אף לקחה חסות והקימה ביתן כדי לחפש עובדים.

בכנס ישנם 2 מסלולי הרצאות: המסלול הטכני למתקדמים והמסלול האסטרטגי שמיועד יותר למנהלי דיגיטל ובעלי עסקים וכולל הרצאות כלליות יותר ב-High Level.

המיוחד בכנס Next Case הוא שכל הרצאה בנויה בצורת קייס סטאדי (מקרה בוחן). כאשר מידע מועבר בצורה כזו, קל להבין מהן הפעולות שצריך לעשות כדי להגיע מנקודה A ל-B. מקרי הבוחן גם כוללים את התוצאה הסופית – לידים, המרות, תנועה וכו’, ולכן השאלה של רמת המומחיות היא פחות רלוונטית.

לפי הפידבקים של המשתתפים מהשנים הקודמות ניתן לומר בבטחה כי לכל מי שיש מעט הבנה בסיסית בשיווק דיגיטלי ימצא ערך בתכנים שיועברו וכל אחד ימצא לפחות טיפ אחד שישפר את האתר או הקמפיין בארגון.

  • בעלי עסקים: עסקים קטנים ובינוניים שלא בהכרח ״שוחים״ בכל המונחים הטכניים אבל כן מבינים שיווק באופן כללי, הכנס יעזור לכם להיפתח לכיוונים חדשים ולהכיר כלים פרקטיים לייעול העבודה בעסק ואיך להביא עוד קונים ולקוחות בתקציב נמוך.
  • סוכנויות דיגיטל ופרילנסרים: מקדמי אתרים ומשווקים שעובדים בסוכנויות שיווק ומספקים שירותים לבעלי עסקים אחרים. הכנס יעזור לכם לשפר את שיטות השיווק שלכם ולהיחשף למתודולוגיות חדשות שיעזרו לכם להביא תוצאות טובות יותר ללקוחות שלכם.
  • מנהלי שיווק ודיגיטל: אנשים שעובדים in-house במחלקת שיווק. בכנס תלמדו על טכניקות שיווק וכלים טכנולוגיים שיעזרו לכם לקחת את הארגון צעד אחד קדימה.

הקנייה באתר מאובטחת לחלוטין. ההרשמה מתבצעת דרך החברה המובילה לניהול אירועים Getin. טופס ההרשמה מוגן מאחורי פרוטוקול SSL, המאפשר להעביר מידע מוצפן השומר על פרטיות המשתמש.

ההנחה היחידה שקיימת היא הכרטיס המוזל בהרשמה מוקדמת.

בכנס יוצגו 18 קייס סטאדיז בכלל תחומי השיווק הדיגיטלי, לדוגמא: קידום אתרים אורגני (SEO), פרסום ממומן (PPC), שיווק באמצעות תוכן, דיוור אלקטרוני, קידום במובייל, ניהול קהילות, שיווק במדיה חברתית ועוד.

ניתן לבטל את הכרטיס תוך עד 48 שעות ממועד הרכישה ולקבל את כל הכסף בחזרה. לאחר מכן יש אפשרות רק להעביר את הכרטיס למישהו אחר עד 5 ימים לפני האירוע. בכדי לבצע העברת כרטיס על שם אחר, יש לשלוח מייל באמצעות טופס יצירת הקשר באתר עם הכותרת – “העברת כרטיס על שם אחר”.

כדי ליצור את הכנס המוביל בארץ בתחומו אנחנו לא יכולים להתפשר. בחרנו לקיים את הכנס במתחם Lago שנחשב לאחד מהאולמות היפים בארץ ומשקיף לאגם יפייפה, מוזמנים להתרשם. בנוסף, אין בכנס שלנו קייטרינג, על האוכל מופקד אלכס זובקה – אחד השפים המובילים בארץ שעבד במסעדת ״פסיפיק״ במלון קראון פלזה בתל אביב.

אנו ממליצים להסתכל על כנס Next Case בתור השקעה ולא הוצאה. הכנס מאפשר לכם ללמוד מידע יקר ערך וייחודי שמומחים וחברות גדולות במשק מוכנים לחלוק עמכם בהזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה וגם לא תהיה זמינה בשום מקום אחר (גם לא בווידאו כי אסור להקליט בכנס).

בגלל שההרצאות לא מתפרסמות אחרי הכנס, מי שיגיע יקבל יתרון משמעותי על המתחרים ויוכל ליישם את כל העקרונות מההרצאות בעסק או בארגון שלו כדי לקחת אותו קדימה.

רוצה להיחשף לאסטרטגיות הדיגיטל המובילות של 2018?